„LiMA kartu su partneriais tarptautiniu mastu marketingo specialistus ir vadovus sertifikuoja nuo 2016 m., o šiemet įžengė į naują etapą – parengė tarptautinę marketingo programų ir profesinio pripažinimo sistemą, sėkmingai praėjo paraiškos vertinimo procesą ir gavo EMC akreditacijas dviems savo sertifikavimo programoms“, – džiaugiasi LiMA direktorė A. Palaimaitė.
Anot EMC vykdančiojo direktoriaus Martin Huisman, gauta akreditacija reiškia, kad naujosios LiMA sertifikavimo programos atitinka europinio lygmens marketingo programų standartą. Tam LiMA turėjo pereiti daugiapakopį akreditavimo procesą.
„Pirmiausia, pateiktą asociacijos paraišką vertina nepriklausomi ekspertai, tuomet konfederacijos sudaryta marketingo profesionalų komisija ir galiausiai ją patvirtina EMC valdyba. Viso proceso metu vertinamas ne tik sertifikavimo programų turinys, bet ir organizacijos gebėjimas užtikrinti sertifikavimo procesų kokybę, egzaminavimo skaidrumą ir reguliarų turinio atnaujinimą“, – prideda EMC vykdomasis direktorius.
LiMA sertifikavimo programas palaiko ir programų turinio aktualumą patvirtino įvairios su marketingu susijusios agentūros ir didžiausias marketingo komandas turinčios įmonės: „Httpool by Aleph“, „NFQ Technologies“, „Civitta“, „BPN Intense“, „Master Class Lietuva“, „Mediapark Lietuva“, „Kesko Senukai“ ir kitos.
„Tiek EMC, tiek rinkos lyderių įvertinimas – ne tik kokybės ženklas marketingo programoms, bet ir pačios profesijos standartams bei prestižui kelti“, – pažymi A. Palaimaitė.
Sertifikatai – specialistui išsiskirti rinkoje, o verslui – atskirti kompetentingus kandidatus
„Profesinis sertifikavimas yra gana paplitęs kitose industrijose, nes šiuo formaliu pripažinimu standartizuoja profesiją, o sertifikuotiems leidžia objektyviai įrodyti savo žinias ir išsiskirti konkurencinėje rinkoje. Šią praktiką siekiame įtvirtinti ir marketingo rinkoje bei tokiu būdu paskatinti tęstinį profesinį tobulėjimą (CPD) marketinge, nuolatos ir sistemingai ugdyti ir tobulinti savo žinias bei gebėjimus“, – apie asociacijos tikslus sako LiMA tarptautinių projektų ir sertifikavimo vadovė Lina Vaikšnorienė.
Anot LiMA direktorės A. Palaimaitės, verslui LiMA marketingo sertifikavimas yra ne tik pagalba atskiriant ir atrandant kompetentingus specialistus ir vadovus, bet ir investicija į komandos kompetencijų kėlimą, kuriant pridėtinę vertę ir konkurencinį pranašumą verslui.
Kompetencijomis ir mokymosi rezultatais grįstos programos
Pasak LiMA sertifikavimo komiteto narės Indrės Pikturnienės, LiMA marketingo sertifikavimo programos paremtos tarptautiniais EMC patvirtintais ir Europos Komisijos ESCO klasifikacijoje nurodytais marketingo profesijos kompetencijų ir gebėjimų standartais, Europos kvalifikacijų sandaros lygmenimis.
„Kompetencijų skaidymas lygmenimis ir mokymosi rezultatais paremtas turinys ir egzaminavimas yra šių programų išskirtinumas Lietuvos rinkoje. Marketingo vadovas turi gebėti sukurti marketingo strategiją, o štai taktiniame lygmenyje dirbantis marketingo projektų vadovas turi žinoti, kaip ją įgyvendinti kasdienėmis veiklomis. Įžvalgos, gautos vartotojo kelionės analizės metu, taktinio lygmens vadovui padeda efektyviau valdyti marketingo piltuvėlį siekiant mikro ar makro konversijų, o aukštesnio lygmens vadovui – inovuoti, inicijuoti vertę kuriančias veiklas ar pertvarkyti procesus“, – teigia I. Pikturnienė.
LiMA, atliepdama savo misiją stiprinti marketingą Lietuvoje, rengia reguliarius 5–6 mėnesių trukmės kompetencijų kėlimo ir įtvirtinimo kursus ir egzaminus specialistams, vadybininkams, projektų vadovams ir vadovams, siekiantiems sistemiškai gilinti savo marketingo žinias.
LiMA sertifikavimo kursai sudaryti iš teorinių ir praktinių modulių, jų metu dalyviai individualiai rengia marketingo arba skaitmeninį taktinį planą savo įmonei ar prekės ženklui. Programose dėsto rinkos pripažįstami, kompetentingi marketingo ekspertai ir praktikai, kurie kursų metu dalinasi ne tik teorinėmis žiniomis, bet ir profesine praktika. Dalyviams sėkmingai išlaikius teorinį ir praktinį egzaminus suteikiamas profesinis LiMA sertifikatas ir tarptautinis EMC sertifikatas.
LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo valdymo sertifikavimo programa (EQF 5 lygmens) skirta marketingo specialistams, vadybininkams, projektų, skyrių ar įmonių vadovams, siekiantiems sisteminių žinių apie skaitmeninio marketingo kampanijų planavimą bei taktinį įgyvendinimą per įvairius skaitmeninius kanalus. Šiuose kursuose dalyviai mokosi taikyti skaitmeninio marketingo piltuvėlio konceptą, susieti skirtingus skaitmeninius ir dirbtinio intelekto įrankius marketingo tikslams siekti, atlikti duomenų ir vartotojų elgsenos analizę, nustatyti kampanijos ar kanalo tikslus ir KPI.
LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo valdymo programa specialistams startuoja 2024 m. vasario 2 d.
LiMA PRO profesionalaus marketingo valdymo programa (EQF 6 lygmens) skirta marketingo vadovams ar siekiantiems jais tapti, norintiems stiprinti strategines marketingo valdymo kompetencijas. Programa sudaryta siekiantiems kurti ir įgyvendinti įmonės marketingo strategiją, apjungiant visas marketingo valdymo bei susijusias veiklos sritis ir siekti organizacijos tikslų per vartotojo ir jo kelionės pažinimą. Programa suteiks gilesnių žinių, kaip į marketingo veiklą integruoti AI, duomenų analitiką, finansinio atsiperkamumo analizes, toliau ugdyti vadovavimo kompetencijas ir semtis žinių iš lektorių, savo srities profesionalų bei kursų kolegų iš įvairių sričių. Programa vadovams startuoja 2024 m. sausio 26 d.
Besidomintiems LiMA sertifikavimo programomis, gruodžio 6 d. 16:00 internetu LiMA organizuoja sertifikavimo kursų pristatymą ir diskusiją apie marketingo profesijos transformaciją dirbtinio intelekto eroje. Renginys – nemokamas, registracija čia.
Daugiau informacijos apie LiMA sertifikavimo programas čia.
Apie Lietuvos marketingo asociaciją
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA,) sukaupusi daugiau nei devyniolikos metų veiklos patirtį, vienija daugiau nei 1400 narių bendruomenę ir siekia stiprinti marketingo profesiją šalyje.