„LiMA jau dabar yra vertinama rinkos ir marketingo bendruomenės kaip lyderiaujanti profesinė organizacija. Naujajai valdybai yra tikslas išlaikyti veiklos krypčių tęstinumą ir tuo pačiu – išryškinti ir paspartinti kelias esmines veiklos sritis: atstovauti marketingo specialistų interesus, sukurti reklamos savireguliacijos instituciją, stiprinti tarptautinį marketingo sertifikavimą ir didinti marketingo bendruomenės įsitraukimą. Man didelė garbė dirbti ir vadovauti tokių profesionalių kolegų komandai“, – sako R. Gaudiešienė.
Rūta Gaudiešienė turi daugiau nei 20 m. patirtį marketingo ir rinkos tyrimų srityse, yra įgyvendinusi virš 5 tūkst. rinkos tyrimų projektų bei konsultavusi ne vieną TOP įmonę strategijų kūrimo ir formavimo klausimais. Rūtos ekspertinės sritys apima strateginį marketingą – prekės ženklo pozicionavimą, vidinės ir išorinės komunikacijos valdymą, vartotojų elgesį ir vertybes, prekės ženklo vertę bei marketingo efektyvumo vertinimą ir valdymą. Rūta yra sukūrusi reputacijos vertinimo metodologiją ir koordinuoja Lietuvos įmonių reputacijos „Reputacijos indeksas“ tyrimą.
LiMA valdybą sudaro 7 savanoriškais pagrindais pareigas einantys nariai: „Swissmoney“ pajamų augimo vadovė ir „Metų CMO’23“ titulą pelniusi Giedrė Vilkė, „Eika“ grupės rinkodaros ir komunikacijos vadovas Irmantas Matilionis, „MC Partners“ direktorė, laisvai samdoma marketingo vadovė Neringa Čeponė, „Teltonika IoT Group“ mokymų ir ugdymo projektų vadovė Indrė Pikturnienė, „Baltic Sandbox Ventures“ partneris ir direktorius Andrius Milinavičius ir „NFQ.email“ komandos vadovas Matas Pocius ir „Civitta“ partnerė Rūta Gaudiešienė. LiMA valdyba 2024–2025 m. metų kadencijai buvo išrinkta šių metų kovo 15 d. vykusio visuotinio LiMA narių susirinkimo metu.
„Džiaugiuosi, kad Rūta Gaudiešienė, pripažinta marketingo profesionalė ir ekspertė, buvo išrinkta LiMA valdybos pirmininke. Tikiu, kad Rūtos vadovaujama LiMA valdyba užtikrins strateginių projektų tęstinumą, marketingo bendruomenės interesų atstovavimą bei kartu dar labiau stiprins ne tik asociaciją, bet ir marketingo profesiją Lietuvoje“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
LiMA vienija daugiau nei 1400 marketingo ir su juo susijusių sričių specialistų bei vadovų, o asociacijos skyriai veikia keturiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Asociacija yra Europos marketingo konfederacijos (EMC) narė, atstovauja marketingo srities interesus Lietuvos vyriausybinėse institucijose bei švietimo sektoriuje, bendradarbiauja su kitomis organizacijomis ir vykdo tarptautinį marketingo specialistų ir vadovų sertifikavimą.