„Džiaugiuosi suteiktu pasitikėjimu. Šiandien, vertinant visą pasaulio ir mūsų šalies įvykių kontekstą, Lietuvos marketingas bei visas verslas susidūrė su neeiliniais iššūkiais. Istoriškai po tokių visuotinių sukrėtimų, rinkodaros vaidmuo tampa vienu svarbiausių. Būtent todėl marketingo bendruomenė turi tapti vieninga kaip niekada ir suprasti, kad ateinantys metai – tai puiki proga vesti verslą į priekį ir iš tikrųjų kurti vertę. LiMA, vienydama Lietuvos marketingo bendruomenę, būtent tokius tikslus sau ir kelia“, – pranešime žiniasklaidai sako L. Šiautkulis.
Septynių narių LiMA valdybą visuotinio suvažiavimo metų kovo pradžioje išrinko organizacijos atstovai, Komanda šias pareigas eis dvejus metus. L. Šiautkulio vadovaujamoje LiMA valdyboje dar dirba trečiai kadencijai išrinkta „BIOK Laboratorija“ prekės ženklo „KILIG“ vadovė Ieva Semaškienė, antrai kadencijai perrinkti „NFQ Technologies“ el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas Matas Pocius, „Mediapark" partneris Andrius Kontrimavičius, „Baltic Sandbox“ verslo plėtros vadovas Andrius Milinavičius ir „Orkla Care“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims, KTU docentė-praktikė, „Institute of Trends“ įkūrėja Ornela Ramašauskaitė. Šiais metais prie valdybos prisijungė Giedrius Juozapavičius, konsultantas, laidos „Rinkodaros guru“ autorius ir vedėjas.
LiMA vienija daugiau nei 1200 marketingo ir su juo susijusių sričių specialistų bei vadovų, o asociacijos skyriai veikia keturiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose.
Asociacija yra Europos marketingo konfederacijos (EMC) narė, atstovauja marketingo srities interesams Lietuvos vyriausybinėse institucijose bei švietimo sektoriuje ir bendradarbiauja su kitomis organizacijomis. Kartu su ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu pagal Nyderlandų modelį vykdo tarptautinį marketingo specialistų sertifikavimą.