E-komercijos ekspertė, sertifikuota marketingo profesionalė (SMP) ir „Metų CMO’23“ Giedrė Vilkė turi beveik 15-os metų patirtį skirtingose C-lygio pozicijose, vadovaujant komercijos, klientų aptarnavimo bei rinkodaros ir pardavimų komandoms. Ekspertė yra dirbusi su skirtingais e-komercijos projektais, tiek prekyvietės modelio (marketplace), tiek tiesioginio pardavimo (D2C), parduodant tiek fizinius, tiek skaitmeninius produktus didžiosiose Europos rinkose bei JAV.
„Tai didelis įvertinimas man ir grupei nuostabių žmonių su kuriais man teko dirbti ir augti drauge. Esu dėkinga EMC už konkurso patirtis – klausimai man buvo įdomesni už atsakymus, o naujos pažintys vertingesnės už laimėjimus. Jaučiu didelę garbę būti sąraše su žmonėmis, kurie stovi už garsiausių pasaulio prekės ženklų. Mane tai įkvepia ir skatina judėti į priekį“, – sako G. Vilkė.
„Giedrės įvertinimas parodė, kad Lietuvos marketingistai gali lygiuotis ir konkuruoti su geriausiais marketingo profesionalais visoje Europoje. Šis apdovanojimas yra svarbus visai Lietuvos marketingo bendruomenei“, – laimėtoją sveikino LiMA direktorė, EMC viceprezidentė Alvydė Palaimaitė.
Konkurso laimėtoja tapo Airijos atstovė Gráinne Wafer
Pirmąją vietą konkurse užėmė Gráinne Wafer – daugiau nei 20 metų „Diageo“ dirbanti ekspertė. Ji vadovauja trims iš penkių didžiausių pasaulinių prekės ženklų „Guinness“, „Smirnoff“ ir „Baileys“. Gráinne yra „Diageo“ pasaulinės rinkos bei vyresniosios vadovybės komandos narė, vadovauja pažangiai „Diageo“ rinkodaros programai ir skatina įtrauktį bei įvairovę visoje pramonėje, atstovaudama bendrovei tokiose partnerystėse kaip „UNstereotype Alliance“.
„Konkursas buvo itin sunkus – juk kiekvienas kandidatas jau yra laimėjęs savo šalyje. Vis dėlto žiuri vienbalsiai išrinko Gráinne Wafer. G. Wafer jiems padarė didelį įspūdį, jos asmeninės lyderės savybės, indėlis į rinkodaros profesiją ir rinkodaros kompetencija įrodo, kokie reikšmingi jos pasiekimai yra verslui“, – sako žiuri pirmininkas Martinas Huismanas.
Dauguma Europos šalių kasmet renka ir apdovanoja savo nacionalinį marketingo lyderį
Nuo šių metų Europos marketingo konfederacija, siekdama dar labiau sustiprinti Marketingo vadovo vaidmenį versle ir visuomenėje, pirmą kartą organizavo „Europos Metų CMO“ rinkimus. Visos Europos marketingo asociacijos buvo kviečiamos nominuoti savo nacionalinį Metų marketingo vadovą.
Po pirmojo oficialios atrankos etapo buvo išrinkti 8 finalininkai. Nepriklausoma, profesionali vertinimo komisija organizavo papildomą interviu su kiekvienu atrinktu kandidatu. Nugalėtoja buvo paskelbta trečiadienį vykusios iškilmingos ceremonijos metu Madride.
Apie EMC:
EMC yra didžiausia Europos marketingo organizacija, atstovaujanti daugiau kaip 100 000 marketingo specialistų vienuolikoje Europos nacionalinių asociacijų. EMC kartu su savo asociacijomis narėmis skatina marketingo asociacijų ir marketingo specialistų visoje Europoje švietimą, socialinius mokymus ir vertės kūrimą. Lietuvos marketingo asociacija yra EMC narė nuo 2017 metų.