„Būti pripažintu tarp Europos stipriausių – ne tik didelis asmeninis pasiekimas, bet ir laimėjimas visai Lietuvos marketingo bendruomenei. Džiaugiuosi, kad turime tokių talentingų profesionalų, kurių dėka galime stiprinti marketingo profesijos įvaizdį ir prestižą tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu lygmeniu“, – sako LiMA direktorė ir EMC viceprezidentė Alvydė Palaimaitė.
Dauguma Europos šalių kasmet renka ir apdovanoja savo nacionalinį marketingo lyderį. Nuo šių metų EMC, siekdama dar labiau sustiprinti Marketingo vadovo vaidmenį versle ir visuomenėje, pirmą kartą organizuoja „Europos Metų CMO“ rinkimus. Visos Europos marketingo asociacijos buvo kviečiamos nominuoti savo nacionalinį Metų marketingo vadovą. Įvertinus paraiškas, pirmasis oficialios atrankos procedūros etapas jau baigtas ir skelbiami aštuoni stipriausi kandidatai.
Metų Europos marketingo vadovo rinkimų nominantai pagal pavardės abėcėlę:
Gemma Juncá, „Iberia“ (Ispanija);
Ulrich Klenke, „Deutsche Telekom“ (Vokietija);
Teresa Lameias, „Porsche Holding“ (Portugalija);
Thomas Saliger, „XXXLutz“ (Austrija);
Ella Swain, „University of Salford“ (Jungtinė Karalystė);
Béla Szabó, „Telekom HU“ (Vengrija);
Giedrė Vilkė, „Swissmoney“ (Lietuva);
Gráinne Wafer, „Diageo“ (Airija).
„EMC didžiuojasi galėdama įvertinti geriausius iš geriausių marketingo vadovų, kurie pasižymi išskirtiniais strateginio valdymo įgūdžiais, siekia nepriekaištingų rezultatų ir kuria tvarų verslą savo šalyje, regione ar net pasaulyje. Profesionalūs marketingo vadovai suteikia verslui strateginių, į klientus orientuotų sprendimų, kurie virsta konkurenciniu pranašumu rinkoje. Šis finalininkų sąrašas atspindi pačius geriausius marketingo profesionalumo pavyzdžius Europoje ir turėtų įkvėpti naują verslo ir marketingo kartą siekti karjeros aukštumų”, – sako Europos marketingo konfederacijos pirmininkas Ralf Strauss.
Pasak G. Vilkės, šis apdovanojimas – įvertinimas visai Lietuvai, įrodantis, kad šalies rinkoje vykstantys procesai siekia didžiųjų Europos valstybių ekspertiškumo lygį.
„Olimpinis šūkis „svarbiausia – ne laimėti, o dalyvauti“ čia itin tinka. Patekti tarp aštuonių geriausių Europos marketingo profesionalų, tarp kurių yra veidų stovinčių už „Deutsche Telekom“, „Iberia.com“ ar „Porsche Holding“ tikrai yra garbė ir didžiulis įvertinimas. Džiaugiuosi ne tik asmeniškai, bet ir už visus Lietuvos profesionalus. Mes turime tiek daug įkvepiančių žmonių, darančių didelius dalykus iš mažos šalies. Man gera, kad dabar galime pasinaudoti proga ir apie tai priminti Europai bei pasidžiaugti patys”, – įvertinimu džiaugiasi Giedrė Vilkė.
Kitas rinkimų etapas
Dabar laukia kitas rinkimų etapas, kuriame tarptautinė komisija atliks interviu su kandidatais ir išrinks Metų Europos marketingo vadovą (-ę).
2024 m. Europos Metų marketingo vadovas bus paskelbtas ir apdovanotas birželio 27 d. Madride per Ispanijos nacionalinių marketingo apdovanojimų iškilmes.
Renkame Lietuvos „Metų CMO’24“, kuris turės galimybę kitais metais pretenduoti į Europos metų marketingo vadovo titulą
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau dešimtąjį kartą organizuoja Lietuvos metų marketingo vadovo (-ės) rinkimus „Metų CMO’24“, kurių nugalėtojas turės galimybę dalyvauti „Europos Metų CMO” rinkimuose kitais metais.
„Metų CMO’24“ bus paskelbtas balandžio 18 d. vienintelės marketingo vadovų konferencijos „LiMA CMO SUMMIT‘24“ apdovanojimų vakare.
Apie EMC:
EMC yra didžiausia Europos marketingo organizacija, atstovaujanti daugiau kaip 100 000 marketingo specialistų vienuolikoje Europos nacionalinių asociacijų. EMC kartu su savo asociacijomis narėmis skatina marketingo asociacijų ir marketingo specialistų visoje Europoje švietimą, socialinius mokymus ir vertės kūrimą. Lietuvos marketingo asociacija yra EMC narė nuo 2017 metų.