Nuo 2005 metų veikianti LVEA šiuo metu vienija 36 narius – stipriausius vėjo energetikos sektoriaus dalyvius šalies rinkoje. Sėkmingai įgyvendinusi tikslą įtvirtinti atsinaujinančią energetiką Lietuvoje kaip būtinybę, asociacija žengia į naują etapą, kuriame vienas esminių prioritetų – edukuoti visuomenę ir padėti sukurti geresnes sąlygas galutiniams energijos vartotojams naudoti švarią elektros energiją, teigiama pranešime.

„Vienu aplinkai draugiškiausių energijos gamybos būdų laikoma vėjo energetika vis dar apipinta nepagrįstais mitais ir baimėmis. Sieksime, kad visuomenė suprastų vėjo energetikos privalumus ir mūsų asociacijos veikla padėtų kurti palankesnį atsinaujinančios energetikos įvaizdį Lietuvoje bei prisidėtų prie šalies energetinės nepriklausomybės“, – komentuoja LVEA direktorė Urtė Daškevičiūtė.

Urtė Daškevičiūtė

Vienas iš LVEA keliamų komunikacijos tikslų – siekti glaudesnio bendradarbiavimo su valstybinėmis institucijomis teikiant ekspertinę nuomonę vėjo energetikos klausimais. Taip pat ketinama formuoti naują asociacijos įvaizdį, pristatyti LVEA misiją ir viziją.

Pasak LVEA direktorės, asociacija plečia komunikacijos kryptis ir ieškojo agentūros, galinčios pasiūlyti tiek platesnį požiūrį į komunikaciją, tiek gilesnį vėjo energetikos sektoriaus matymą.

„Vėjo energetikos sektorius mūsų agentūrai yra artimas, nes jau kelerius metus dirbame su šio sektoriaus klientais: įgyvendiname kelių didžiausių bei moderniausių šalyje vystomų vėjo jėgainių parkų komunikacijos projektus. Sukaupta patirtis ir gerai suprantamos vėjo energetikos problemos bei aktualijos leido pasiūlyti LVEA viziją atitinkančias strateginės komunikacijos kryptis. Tikime, kad asociacijos parodytą pasitikėjimą pateisins mūsų profesionalios komandos darbas, orientuotas į pokyčius“, – teigia agentūros „Idea prima“ direktorius ir partneris Paulius Tamulionis.

Paulius Tamulionis

Daugiausiai „PR Impact Awards“ apdovanojimų už sėkmingus projektus šiemet gavusi išmanios komunikacijos agentūra „Idea prima“ išrinkta 2018 metų agentūra. „Idea Prima“ komunikacijos ir rinkodaros paslaugas teikia Lietuvos investicinių ir pensinių fondų asociacijai, Lietuvos vaistinių asociacijai, Šiaulių oro uostui, SBA grupei, NT plėtros bendrovei „Realco“, sodo ir miško priežiūros technikos gamintojai „Husqvarna“, tarptautinei veiklos vertinimo sprendimų bendrovei „Nielsen“, vaistinių tinklui „Gintarinė vaistinė“, prekybos centrams „Akropolis“ ir keliasdešimčiai kitų verslo ir viešojo sektoriaus klientų.