„Labai skatinčiau organizacijas, ypač valstybės valdomas įmones, dalyvauti tokiuose konkursuose. Tai – gera galimybė dar kartą paskleisti pristatomas idėjas, priminti komunikacijos svarbą ir prasmę organizacijų viduje bei įvertinti prisidėjusių komandų darbą“, – tikina L. Gabrilavičiūtė. Jai antrina ir A. Vidugirytė, kuri priduria, jog dalyvavimas konkurse padeda pasimatuoti kuriamą poveikį bei būti pastebėtiems.
Apdovanojimas – pritraukto dėmesio išraiška
Pernai kovą Vilniaus geležinkelio stoties tranzitiniame perone LTG atidarė Rusijos karo prieš Ukrainą realybę dokumentuojančių nuotraukų parodą. Vėliau projektas buvo išplėstas ir į Kenos geležinkelio stotį.
„Nuotraukas kiekvieną kartą mato tranzitinių traukinių, kursuojančių tarp žemyninės Rusijos dalies ir Kaliningrado, keleiviai. Taip galime jiems parodyti tikrąjį Rusijos pradėto karo prieš Ukrainą veidą. Šios parodos veikia bei yra LTG prižiūrimos ir dabar“, – pernai geriausių komunikacijos projektų konkurse socialinės atsakomybės kategorijoje nugalėjusią iniciatyvą pristato L. Gabrilavičiūtė.
Ji neslepia, jog itin vertina ne tik komisijos, bet ir renginio dalyvių pripažinimą – kampanija pelnė ir „Publikos balso“ statulėlę.
„Prasmingiausios komunikacijos iniciatyvos įgyvendinamos tada, kai jomis tiki ir dėl jų susitelkia komanda, todėl šiuos apdovanojimus pirmiausia priėmėme kaip visų prie projekto įgyvendinimo prisidėjusių žmonių darbo įvertinimą ir į LTG atnešėme kaip padėką jiems“, – dalinasi l.e.p. LTG korporatyvinių reikalų vadovė.
Komunikacijos specialistė pažymi, kad bendras komandos darbas ir susitelkimas buvo pastebėti tiek Lietuvoje, tiek užsienyje – apie parodas stotyse reportažus rengė žurnalistai iš daugybės šalių nuo Prancūzijos ir Vokietijos iki Japonijos.
„Ši iniciatyva buvo prasminga, kalbėjo apie svarbius dalykus ir ypač atitiko kontekstą. Kai tokios aplinkybės susideda, galima tikėtis ir kolegų įsitraukimo, ir auditorijų dėmesio. O pelnyti komunikacijos apdovanojimai ir yra pritraukto žmonių dėmesio išraiška“, – apibendrina L. Gabrilavičiūtė.
Paraiškos rengimas padeda įvertinti rezultatą
MO muziejaus komunikacijos vadovė A. Vidugirytė teigia, kad dalyvavimas tokiuose konkursuose kaip „PR Impact Awards“ leidžia įvertinti kuriamų kampanijų svarbą ne tik savo organizacijoje bei tikslinėse auditorijose, bet ir plačiau.
„Nusprendėme dalyvauti konkurse, nes tikėjome, kad mūsų iniciatyva yra itin aktuali visuomenei – ypatingai po pasaulį iš vėžių išmušusios koronaviruso pandemijos, tapusios milžinišku iššūkiu emocinei sveikatai“, – pasakoja A. Vidugirytė.
Pernai MO muziejaus kampanija „Vidinio pasaulio klimatas toks pat svarbus“ „PR Impact Awards“ buvo išrinkta geriausia NVO komunikacijos kategorijoje.
„Projektu norėjome atkreipti dėmesį į emocinę sveikatą ir jos saugojimą. Vienas iš būdų tai daryti – patirti meną, kuris padeda ugdyti ir puoselėti tvarią asmenybę. Pergalė komunikacijos projektų konkurse mums tapo svarbiu įvertinimu, rodančiu, jog ši tema yra išties aktuali bei reikšminga“, – tvirtina A. Vidugirytė.
MO muziejaus komunikacijos vadovė priduria, jog didžiausias iššūkis, su kuriuo susidūrė rengiant paraišką, – kaip tinkamai paaiškinti neįprastą tvarumo sąvokos interpretaciją.
„Dažniausiai tvarumas yra asocijuojamas su ekologija, poveikiu aplinkai, o mes į pirmą planą iškėlėme socialinį jo aspektą ir dėmesį žmogaus vidiniam pasauliui. Keisti šį diskursą nebuvo pati lengviausia užduotis rengiant tiek kampaniją, tiek paraišką, tačiau pergalė įrodė, jog įdėtos pastangos atneša puikius vaisius“, – džiaugiasi komunikacijos vadovė. Jos teigimu, planuojantys dalyvauti konkurse turi tvirtai žinoti, kodėl tai, ką daro, yra svarbu ir kokį poveikį projektas ar kampanija kuria.
L. Gabrilavičiūtė priduria, jog dalyvavimas geriausių komunikacijos projektų konkurse buvo pozityvi patirtis ne tik dėl pelnyto apdovanojimo, bet ir paties paraiškos rengimo proceso. „Kai turi aiškų tikslą, pagrįstą taktiką ir išmatuojamus rezultatus, paraiškos pildymas leidžia nuosekliai apibendrinti, ką projektu pavyko pasiekti“, – sako ji.
Paraiškų teikimas baigsis jau šį sekmadienį
„PR Impact Awards“ organizatoriai primena, jog liko vos kelios dienos dalyvauti geriausių komunikacijos projektų konkurse – paraiškos priimamos iki gegužės 7 d. 23.59 val. Iki šios dienos paraiškas teikti taip pat gali ir „Metų komunikatoriaus“ rinkimų dalyviai: dalyvauti galima „PR Impact Awards“ interneto svetainėje užpildant pateiktą nesudėtingą formą. Komisijos narių įžvalgas, kaip sužibėti konkurse, rasite čia, o atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus – čia.
Geriausi komunikacijos projektai šiemet bus vertinami 18-oje pagrindinių kategorijų: 14-oje, susijusių su konkrečiomis komunikacijos sritimis, ir dar 4-iose, kuriose bus įvertinti geriausi atskirų sektorių – viešojo, VVĮ / SVĮ, verslo ir nevyriausybinių organizacijų – projektai. Šiose, sektoriams dedikuotose kategorijose, bus vertinami tik būtent į jas pateikti projektai. Tad organizatoriai kviečia pateikus paraišką į su konkrečia komunikacijos sritimi susijusį projektą, ją pateikti ir į tinkamo sektoriaus kategoriją. Teikti paraiškas galima renginio svetainėje.
Laimėtojai paaiškės birželio 9 d. Vilniuje vyksiančiame baigiamajame „PR Impact Awards 2023“ renginyje, kurį tradiciškai sudarys trys dalys: konferencijos pranešimai ir diskusijos, geriausių komunikacijos projektų pristatymas bei vakarinė dalis – apdovanojimai. Bilietus į „PR Impact Awards 2023“ įsigyti galite čia.
Konferenciją ir geriausių komunikacijos projektų apdovanojimus „PR Impact Awards“ jubiliejinį 10-tą kartą organizuoja Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) kartu su Komunikacijos industrijos asociacija (KIA).