„Konferencijos misija – įkvėpti ir stiprinti strateginę marketingo funkciją. Tikime, kad ji sėkminga tik tada, kai yra vedama viso profesinių bei asmeninių kompetencijų spektro – rinkodaros, duomenų analitikos, bendradarbiavimo vystymo, komandinės lyderystės, intuicijos ir drąsos. Šios kompetencijos yra vienos svarbiausių kriterijų ir renkant naująjį Metų marketingo vadovą, kurį paskelbsime ir pasveikinsime jau šį penktadienį“, – sako Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis.
Jau ketvirtą kartą organizuojamą „LiMA CMO SUMMIT” sudarys trys dalys: visos dienos konferencija, dvi masterclass sesijos ir apdovanojimų vakaras. Pranešimus apie marketingo vadovo iššūkius, karjerą ir perspektyvas skaitys, praktines sesijas ves ir sėkmės pavyzdžiais dalinsis daugiau negu 20 Lietuvos ir užsienio ekspertų bei praktikų, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė, pasakodama apie tai, kokios temos aktualios šiandien marketingo vadovams pastebi, kad po pandemijos atsigaunanti ekonomika yra puikus laikas marketingo departamentui stoti į lyderio poziciją ir sustiprinti verslą. „Tam reikia asmeninio emocinio pasiruošimo, aukščiausių kompetencijų, stiprios komandos ir tarpfunkcinio bendradarbiavimo“, – pasakoja ji, paklausta, kokias temas stengtasi atskleisti sudarant konferencijos programą.
Nepaisant to, kad pandemija paralyžiavo daugelį verslų, kai kam praėję metai buvo naujų rinkų užkariavimo laikotarpis. Apie patirtis prekės ženklams žengiant į naujas rinkas kalbės patyręs verslo ir viešojo sektoriaus konsultantas, „Atticus Communications“ įkūrėjas ir vadovas Leon Cook. Kaip vadovams suvaldyti skirtingus interesus patars sertifikuota konsultantė – fasilitatorė Renata Šumskaitė. Savo karjeros posūkio iš kūrybininkės į marketingo vadoves istorija dalinsis „CGATES“ marketingo vadovė Dovilė Filmanavičiūtė.
Žinomas psichiatras, psichoterapeutas, mokslų daktaras ir docentas dr. Eugenijus Laurinaitis kalbės apie psichologinės krizės sukeliamas reakcijas, jų galimas pasekmes ir produktyvius jų įveikimo būdus. Patarimais, kaip susitarti ne demonstruojant galios poziciją, o siekiant komandos įgalinimo ir partnerystės bendram tikslui, dalinsis „Sąmoninga lyderystė“ įkūrėja Jurgita Gaukštė. O patirtį, kaip surinkti svajonių komandą, pasakos marketingo strategė ir profesionalė, Metų CMO’20, Raimonda Gudaitė.
Daugiametę patirtį turintys specialistai ir savo sričių žinovai diskutuos apie tai, kiek drąsos reikia marketinge, taip pat svarstys, apie organizacijos reputacijos svarbą.
Apie duomenų jėgą ir marketingo vadovo intuicijos panaudojimą klausimus kels ir bandys į juos atsakyti „Caption“, „Vendu.lt“ vadovas Karolis Rimkus. O konferenciją uždarys Vilniaus universiteto profesorius Kristupas Sabolius svarstydamas, ar žmogus yra vienintelė mąstanti ir kurianti būtybė.
Konferencijos apdovanojimų vakare paaiškės, kas iš stipriausių praėjusių metų rinkodaros vadovų dešimtuko nominantų iškovojo garbingą „LiMA Metų CMO’21“ titulą.
„LiMA CMO SUMMIT’21“ dalyvių lauks gyvai „Courtyard by Marriot Vilnius City Center“ viešbučio terasoje, konferenciją taip pat bus galima stebėti internetu.
Kitą savaitę konferencijos dalyviai bus laukiami dviejose masterclass sesijose: dr. Eleonora Šeimienė ir Domantas Gailius iš „KOG instituto” marketingo vadovus kvies peržiūrėti svarbiausius rinkodaros bei komunikacijos rodiklius, o „Future Leadership“ inovacijų agentūros įkūrėja Justina Klyvienė skatins vykstančiuse pokyčiuose įžvelgti galimybes inovacijų kūrimui organizacijoje.