Be to, šiais metais „LiMA Day Kaunas“ pirmą kartą vyks net dvi dienas, kurių antroji skirta Growth marketingo profesionalo Adamo Wesolowski seminarui. Konferencijos svečias A. Wesolowski vadovauja vienos didžiausių pasaulyje Growth Hacking agentūrų LADDER.IO strategijos padaliniui. Jis ruošė strategijas tokiems prekių ženklams kaip „Facebook“, „Los Angeles Times“, „Booking.com“, „Travelex“ ir kt.
LiMA valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis sako, kad šių metų „LiMA Day Kaunas“ itin orientuota į praktinę naudą marketingo specialistams, kurie konferencijos metu gautas įžvalgas ir pavyzdžius neabejotinai galės pritaikyti kasdieniame darbe.
Kalbiname konferencijos organizatorius – LiMA valdybos pirmininką Liną Šiautkulį, LiMA Kauno valdybos narį Giedrių Morkūną ir LiMA Kauno valdybos pirmininką Vytautą Narbutą apie konferencijos naujoves ir aktyvų žingsnį koja kojon su pasaulinėmis marketingo tendencijomis.
– Šių metų tema – „Growth Marketing“. Kodėl pasirinkote būtent šią temą?
– Linas Šiautkulis: Šiemet pasirinkome rizikuoti ir žengti kiek mažiau pramintu keliu – užuot plačiai užkabinę įvairialypę rinkodaros tematiką, nusprendėme aptarti vieną itin aktualią kryptį – Growth marketingą. Ši rinkodaros metodika yra paremta analitika, apimančia visą kliento kelionę. Growth Marketing šiuolaikiniame skaitmeninės transformacijos ir vartotojų elgsenos pokyčių pasaulyje, kuriame didžioji kliento kelionės dalis nebematoma, užtikrina verslui didžiausią investicijų grąžą ir kuria konkurencinį pranašumą.
– Vytautas Narbutas: Marketingas kasdien evoliucionuoja ir keičiasi. Strategijos, kurios veikė vakar, nebūtinai pasiteisins ir šiandien. Nusprendėme žingsnis po žingsnio pereiti per visas Growth Marketing dalis, kad konferencijos dalyviams pasiūlytume informacijos ir patarimų, kuriuos jie galės pritaikyti realiose darbinėse situacijose, kad pasiektų tikslinę auditoriją.
– Gal trumpai galėtumėte apibūdinti, kuo ir kokios srities specialistams ši konferencija naudinga?
– Giedrius Morkūnas: Iš esmės „LiMA Day Kaunas“ supažindins su efektyvesne marketingo metodika. Taip pat reikia atkreipti dėmesį, kad Growth marketingas aktualus ir pritaikomas ne tik rinkodaros srityje, bet ir verslo vystyme iš esmės. Ši kryptis leidžia priimti veiksmingesnius sprendimus kiekviename etape – nuo potencialių vartotojų pritraukimo, jų pavertimo klientais iki išlaikymo. Growth Marketing naudą turėtų pajausti bet kurios srities darbuotojas – tiek marketingo specialistas, tiek smulkios ir vidutinės įmonės vadovas, tiek rinkodaros departamento vadovas.
– Linas Šiautkulis: Paantrinsiu – analitika grįstas Growth Marketing apima visą kliento kelionę net ir po to, kai klientas jau paspaudė mygtuką „pirkti“. Todėl konferencija bus naudinga tiek tiesiogiai su rinkodara dirbantiems, tiek ir įmonių vadovams, siekiantiems geriau suprasti efektyviausias rinkodaros komunikacijos taktikas bei įrankius.
– Ar Lietuvoje yra daug Growth Marketing specialistų, galinčių pasidalinti savo pavyzdžiais ir taikomais metodais?
– Giedrius Morkūnas: Lietuvoje tikrai yra įmonių, kurios Growth Marketing metodologiją taiko jau kurį laiką, dalis jų ją pasirinko sąmoningai, o dalis – net nežino šio termino. Vis dėlto tikrų Growth Marketing ambasadorių kol kas nėra daug. Taigi mes kaip tik norime išsamiai išnagrinėti šią metodologiją, kad padėtume pagrindą daugiau specialistų. Tam pakvietėme ir konferencijos svečius, savo srities profesionalus Andy Carvell (Phiture) iš Vokietijos ir jau minėtą Adam Wesolovski iš Lenkijos.
– Linas Šiautkulis: Susidūrėme su situacija, kad didžioji dalis sėkmingiausių growth hackerių yra tarsi nematomi, nes jiems ir taip gerai sekasi. Nusprendėme pakviesti juos pasidalinti su marketingo bendruomene savo sėkmės pavyzdžiais.
– „LiMA Day Kaunas” organizatoriai konferencijos dalyviams paruoš pilną Growth Marketing metodologijos paketą. Kaip kilo mintis paruošti knygeles su išsamia medžiaga?
– Vytautas Narbutas: Labai dažnai per konferencijas ar mokymus pastebime, kad dalyviai fotografuoja skaidres, rašo ant lapelio ar pan. Tačiau tai nėra patogu, nes dažniausiai medžiaga nesisteminga, pabira ir galiausiai pasimeta ar užsimiršta. Todėl nusprendėme padėti „LiMA Day Kaunas“ dalyviams ir apibendrinti metodinę medžiagą vienoje spausdintoje medžiagoje. Tikimės, kad tai puoš kiekvieno marketingo specialisto darbo stalą ir, pritrūkus žinių, visada bus po ranka.
– Giedrius Morkūnas: Galiu tik apibendrinti, kad tiek konferencijos struktūra, tiek pranešimai, tiek dalomoji metodinė medžiaga – viskas orientuota į naudą. Toks Growth Marketing tikslas, to siekiama ir šia konferencija. Be to, užtvirtinti naujas pažintis ir pabendrauti pirmosios dienos pabaigoje visų dalyvių laukia išskirtinės dūzgės.
„LiMA Day Kaunas‘18“: Paskutiniai tradicinio marketingo metai. Ką žinote apie Growth Marketing? vyks spalio 10 d. Žalgirio arenoje, Kaune.