„Džiaugiuosi, kad pasitikėjimą manimi išreiškė ir senieji, ir naujieji valdybos nariai. Taip pat mane džiugina, kad jau po pirmo posėdžio matau, kad ne tik tęsime svarbiausias LiMA veiklos sritis, tokias kaip specialistų sertifikavimas ir renginių kokybės didinimas, bet plėsime LiMA užmojus. Planuojame daug aktyviau dalyvauti rinkoje padėdami ieškoti darbuotojų, būtent marketingo ekspertų: mes matome labai svarbų LiMA vaidmenį tiek specialistų atrankoje, tiek formuojant reikalavimus specialistams, kad būtų aišku, kokio lygmens marketingisto reikia“, – kalbėjo L. Šiautkulis.
„Antras užmojis gana stiprus – tai daug aktyvesnis LiMA dalyvavimas komunikacijos reglamentavimo srityje – tiek pačios, tiek kartu su kitomis organizacijomis. Sieksime, kad LiMA būtų daug aktyvesnė išreikšdama marketingo bendruomenės poziciją ne tik tada, kai jau yra paskelbti komunikaciją ribojantys ar reglamentuojantys įstatymai, bet dar jų ruošimo etape“, – sakė perrinktasis LiMA vadovas. Paklaustas, ar kalba apie alkoholio reklamą ribojančius įstatymus, jis sakė, kad tai – „viena iš sričių, bet niekada nežinai, kiek tų draudimų dar daugiau gali būti“.
„Mano, kaip pirmininko, pagrindinis uždavinys yra mobilizuoti valdybą, kad šios idėjos ir užmojai nesibaigtų pirmais posėdžiais, o įkvėpti ir paskatinti šių narių atskaitomybę tiek LiMA bendruomenei, tiek marketingo visuomenei, kad tikrai turėtume naujos kokybės rezultatą šios kadencijos eigoje ir jai pasibaigus“, – sakė L. Šiautkulis.
Primename, kad sausio 27 d. LiMA išsirinko naują valdybą. Be L. Šiautkulio jos nariais tapo UAB „Bonus Socius“ direktorius Laimis Jančiūnas, UAB „Maxima LT“ rinkodaros projektų vadovė Ieva Semaškienė, LiMA Kauno regiono valdybos pirmininkas, UAB „NFQ Technologies“ el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas Matas Pocius, laisvai samdomi komunikacijos ir marketingo ekspertai Andrius Milinavičius ir Ornela Ramašauskaitė bei UAB „digitouch!“ direktorius Andrius Kontrimavičius.