Komunikacijos žmonės – ką darote su savo talentais?

L.Rimkus prisipažino – pasinaudodamas „Login“ proga jis mėgsta pakalbėti apie dalykus, apie kuriuos pats pastaruoju metu daugiau galvoja, kurie jį jaudina.

Pavyzdžiui, atmintyje įstrigo jo mėgstamo rašytojo Frederico Beigbederio citata – nors daugelis žmonių jį geriausiai žino kaip knygos „Meilė trunka trejus metus“ autorių, mažiau kam žinomas faktas, kad jis didžiąją gyvenimo dalį praleido dirbdamas kūrybinėje agentūroje, o iš viso yra parašęs net dvylika knygų.

Paskutinėje iš jų, „Žmogus, kuris verkia iš juoko“, L. Rimkus rado jo dėmesį atkreipusią citatą. F. Beigbederis rašo: „Gyvenimą paskyriau komunikavimui, kitaip tariant, melavimui. Žmonės, dirbantys komunikacijos srityje, nieko negamina, nesukuria jokio kūrinio, nekeičia pasaulio, bet jį gražina, paverčia priimtinu, padeda jį virškinti. Šis nevaisingumas mus graužia. Komunikacijos žmonės nuolat girdi Dievo balsą klausiant, ką padarei su savo talentu?“

„Sugrįžkime prie mūsų, ką mes darome su savo talentu?“, – į konferencijos dalyvius, tarp kurių – daug rinkodaros ir komunikacijos profesionalų, kreipėsi L. Rimkus.

„Aš turiu įprotį ryte važiuodamas, šiek tiek apsimiegojęs, klausytis radijo. Ir nors pats esu reklamos žmogus, bet išduosiu, paprastai prisitildau savo garsiakalbį, kada pradeda kalbėti reklamos. Tada galvoju, kas vyksta, žmonės? Kodėl taip yra, kodėl tie visi balsai plyšauja, kodėl visi kalba ne savo balsu? Jei pažiūrėtume „Kanų liūtus“, pačias geriausias reklamas – visos geriausios reklamos yra įrašytos žmogaus balsu. Žmonės, kalbėkime žmogaus balsu – taip, kaip mes kalbame, kaip čia šiandien susitikę bendraujame. Kodėl reklamose reikia plyšauti, arba girdėti kažkokius balsus, kur mes taip nekalbame gyvenime, taip gyvenimas neatrodo?“, – kėlė klausimą jis.