„Live shoppingas“: kokiems verslams šis žanras labiausiai tinka ir kaip jis iš esmės tapo pasauliniu reiškiniu
E-komercijos ekspertas Jaunius Danielius jau daugiau nei aštuonerius metus nardo internetinių produktų kūrimo bei tobulinimo vandenyse ir padeda verslams būti sėkmingiems interneto platybėse. LiMA konferencijoje „E-commerce: marketing update'23“ jis pažvelgė į vis populiarėjančią e-komercijos formą – live shoppingą. Kaip kurti gerą konversiją garantuojančias tiesiogines transliacijas? Ką pirkėjui ir ką verslui gali duoti šis pardavimų būdas e-komercijos letargo laikotarpiu? Kokiems verslams šis žanras labiausiai tinka ir kaip jis iš esmės tapo pasauliniu reiškiniu? Prognozuojama, kad jau šiemet kas penktas e-komercijos pirkimas Kinijoje bus įvykdytas būtent tiesioginės transliacijos metu. JAV šį rodiklį turėtų pasiekti iki 2026-ųjų. Ar spėja į šį traukinį Lietuvos verslai?