Per savo profesinę karjerą A. Remeika viešiesiems ryšiams vadovavo įvairiuose švietimo, kultūros, mados projektuose, buvo ir Lietuvoje leidžiamo prancūzų mados žurnalo „L'Officiel Lithuania“ vykdomasis redaktorius, rašė ir teberašo į daugelį žiniasklaidos leidinių. A. Remeika turi viešųjų ryšių magistro laipsnį, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Teatras atviras pasauliui“ – tokiu šūkiu jau antrus metus save pozicionuojantis LNOBT tarp svarbių veiklos prioritetų įtraukęs ir komunikaciją. Planingai ir nuosekliai ją vykdant, toliau bus siekiama pamatinių šio teatro tikslų – ne tik puoselėti nacionalinio muzikinio scenos meno tradicijas, bet ir plačiai jas pristatyti Lietuvos ir užsienio visuomenei, sudominti teatro veikla dar daugiau žiūrovų, tarptautinių partnerių, mecenatų, formuoti teatro ir visos šalies kultūros įvaizdį už Lietuvos ribų.

„LNOBT neabejotinai yra žinomiausia, didžiausia ir gausiausiai lankoma muzikinio scenos meno įstaiga Lietuvoje, turinti turtingą istoriją, įspūdingą repertuarą, stiprų tarptautinį meninį kolektyvą, –sako ką tik pareigas pradėjęs eiti Komunikacijos ir viešųjų ryšių projektų koordinatorius A. Remeika. – Todėl pasakoti apie teatrą, jo repertuarą, jo žmones, jo vizijas ir ambicijas yra ir ką, ir kam. Stengsimės, kad LNOBT ir ateityje būtų žinomas, mėgstamas, lankomas – kultūros sektoriaus lyderis Lietuvoje ir mūsų šalies kultūros flagmanas visame pasaulyje.“

LNOBT yra didžiausia šalyje kultūros įstaiga. 1920-aisiais įkurtame ir šiemet savo 102-ąjį sezoną tęsiančiame teatre šiuo metu dirba per 640 darbuotojų. Nuolat ir pagal kontraktus įvairiuose teatro padaliniuose dirba ir užsienio piliečių – iš Italijos, Prancūzijos, Didžiosios Britanijos, Vengrijos, Japonijos, Naujosios Zelandijos, t.t.

Iki pandemijos, LNOBT spektaklius per metus vidutiniškai aplankydavo apie 120 tūkst. žiūrovų.