2022.08.14 18:30
Logika tokia: kodėl gailėdamas 8 eurų vartotojas galiausiai išleidžia 14 ir dar jaučiasi laimingas
M360
FOTO:
Palangos vasaros parke už vaiko pramogą batutų zonoje, jei šokinės pusvalandį, galima išleisti 8 eurus. Už valandą teks atseikėti 4 eurais daugiau, taigi – 12 eurų. Bet papildomai pridėjus dar 2 eurus pramoga tęstųsi jau net 2 val. Paslaugų operatorius vartotojui teikia įvairius pasiūlymų paketus, varijuodamas laiku ir pramogų objektų skaičiumi. Konstruojant pasiūlymą ir nustatant kainą pardavėjui svarbu, kad paslauga būtų parduota. Bet kaip jaučiasi prieš kainoraštį su pinigine rankoje stovintis klientas? Kas vyksta jo galvoje, renkantis iš pasiūlymų? Ar veikia logika ir smegenys, ar paklūstama impulsams? Ką teikdami pasiūlymą mąsto paslaugos teikėjai ir kokios elgsenos tikisi iš vartotojo?