„LOGIN visada yra šalia inovacijų ir naujovių. Tad šiandien ypatingai smagu būti pirmiesiems regione išbandžiusiems šį unikalų „Snapchat“ produktą, didžia dalimi skirtą moksleiviams ir studentams, kurie yra pagrindiniai šios programėlės vartotojai Lietuvoje“, – sakė LOGIN vadovė Sandra Meškauskaitė – Stepšienė.
Šį sprendimą LOGIN įgyvendino kartu „Httpool“, oficialiais „Snapchat“ atstovais regione.
„National Lens“ unikalus tuo, jog prekės ženklas – šiuo atveju LOGIN – atsiduria pirmoje „Snap“ kameros pozicijoje visai dienai. Rugsėjo 24 d. visi „Snapchat“ vartotojai visoje Lietuvoje matys specialiai LOGIN sukurtą objektyvą/ filtrą šiam festivaliui. Ši dirbtinės realybės (AR) funkcija yra puiki proga kiekvienam prekės ženklui įdomiai ir atraktyviai įtraukti vartotojus į savo komunikaciją“, – sakė Marta Plone, atsakinga už „Snapchat“ Baltijos valstybių regione „Httpool“ kompanijoje.
2011 metais pasirodęs „Snapchat“ tapo viena populiariausių socialinių platformų, kuri kasdien pritraukia daugiau nei 229 milijonus aktyvių vartotojų.