„Ačiū rinkos dalyviams už aktyvų dalyvavimą konkurse ir skirtą laiką. Naujus partnerius pasirinkome atsižvelgę į jų pateiktas taiklias įžvalgas ir pasiūlymo plotį, kuris atitinka dabartines „Luminor“ ambicijas. Tikime, kad pasitelkę „co:agency“ žinias ir patirtį įgyvendinsime reikšmingų komunikacijos projektų, prisidėsiančių prie ilgalaikių banko tikslų įgyvendinimo“, – sako Indrė Baltrušaitienė, „Luminor“ banko Lietuvoje komunikacijos vadovė.
Numatyta, kad strateginiais klausimais bankas taip pat bendradarbiaus ir su ligšiol pagrindine buvusia agentūra „Publicum FComm“.
„co:agency“ jau turi patirties bendradarbiaujant su „Luminor“. Nuo 2019 m. agentūra padeda bankui komunikuoti apie pensijų fondus, o nuo 2022 m. dirba su organizacijos komunikacija socialiniuose tinkluose.
„Ne vienerius metus dirbdami su „Luminor“ galėjome iš arti susipažinti su organizacija, matome daug potencialo prasmingai komunikacijai ir jos sukuriamos vertės auginimui. Konkurencija bankų sektoriaus komunikacijoje yra labai dinamiška ir intensyvi. Tikime, kad mūsų finansų rinkos žinios bei patirtis kituose itin konkurencinguose sektoriuose kaip mažmeninė prekyba ir telekomunikacijos, leis pasiekti reikšmingų rezultatų su „Luminor“, – sako „co:agency“ partneris Lukas Mikelaitis.
Tarp „co:agency“ klientų – „Lidl Lietuva“, „Bitė“, „Coca-Cola“, „Kardiolitos klinikos“, Vilniaus miesto savivaldybė, „Philip Morris International“, „Oxylabs“, „Omberg“, „Dexcom“, „Warner Bros. Discovery“ ir kt. Įmonei taip pat priklauso skaitmeninės rinkodaros agentūra „Relevant“.