Ant Spaudos rūmų reklaminį plotą turinti radijo stotis „M-1“ paskelbė užrašą „Geriau žiūrėk į kelią ir klausyk M-1 ;) 106,8 MHz“. Šia situacija pasinaudojo ant to paties pastato greta konkurentų kiek mažesnį reklaminį plotą turinti stotis „Radiocentras“. Pastarieji pratęsė „M-1“ reklamą ir pridūrė „arba RC ;)“ – sukurtas įspūdis, kad kelyje klausytojams siūloma įsijungti „M-1“ arba „RC“.
Tiesa, iš pirmo žvilgsnio sudurtinė „M-1“ ir „RC“ reklama gali pasirodyti vientisa, kadangi pastaroji radijo stotis panaudojo tą patį šriftą, raidžių dydį, spalvas bei akį merkiančią šypsenėlę „;)“. „RC“ logotipą įprasta matyti geltoname fone, todėl šioje reklamoje juodai išryškintos „RC“ raidės – neišsiskyrė.
Savo ruožtu „RC“ programų direktorius Saulius Zakarka, paklaustas, kodėl nusprendė pridurti „arba „RC“ ;)“, tikina, kad palaiko „M-1“ iniciatyvą kalbėti apie saugų ir atsakingą elgesį kelyje.
„Juk tikrai geriau įsijungti radiją ir žiūrėti į kelią, nei vairuojant užsiimti pašaliniais dalykais. O galimybė ir laisvė klausytojui pasirinkti yra šventas reikalas. Eteryje visada stengiamės esantiems kelyje suteikti ir pramogą, ir reikiamą informaciją, ir kruopščiai atrinktą muziką. Kad beliktų tik vairuoti. Ir skirsime tam dėmesio dar daugiau.
Tad, man atrodo, kad mes ir mūsų kolegos, šiuo atveju, žiūrime viena kryptimi. Be to, ir Spaudos rūmų fasadas dabar atrodo tvarkingiau“, – abi reklamas komentuoja S. Zakarka.
Pasak UAB „M-1“ Savireklamos vadovės Ramunės Grušnytės, „M-1“ grupei priklausančių radijo stočių tikslas visada buvo turėti kuo didesnę auditoriją.
„Mums tai labai gerai sekasi – ir radijo stotis „M-1“, ir radijo stotis „Lietus“ dvigubai pirmauja, palyginus su „Radiocentru“. Mūsų konkurentai deda daug pastangų, kad reitingus bent kiek pasikeltų, tačiau jų ilgametės pastangos apčiuopiamų rezultatų kol kas nedavė, iš tos nevilties beliko mus erzinti su iškabomis ant Spaudos Rūmų. Pagalvosime dėl atsakymo“, – sako R. Grušnytė.
Lietuvos komunikacijos asociacijos narys (LTKA) Rytis Sabas kalba, kad radijo stotims tikrai nėra dėl ko pyktis, nes tai, kas vyksta, yra normali ir natūrali konkurencija.
„Iš šono smagu matyti tai, kaip natūraliai vyksta rinkodaros konkurencija. Tarkime, pernai „M-1“ grupei priklausanti stotis „Lietus“ pasakė, kad geriausią lietuvišką muziką galite rasti būtent čia, bet „RC“ prie jų reklamos pridėjo „Relax FM“ logotipą. Tąkart pagrindinė išsakyta mintis buvo ta, kad jei „Lietus“ būtų užsidėjęs savo logotipą, tokios situacijos nebūtų buvę.
Šiemet „M-1“ reklamoje įrašė logotipą, bet „Radiocentras“ pasiūlė alternatyvą. Linksma stebėti, nes tai legalu, žiūrėsime, kaip viskas vyks toliau“, – dėsto jis.
Anot LTKA nario R. Sabo, reikia tik pasidžiaugti abejų konkurentų pastangomis: „M-1“ pirmaujanti radijo stotis, tad džiaugiuosi už juos. Bet kartu džiaugiuosi už „RC“, nes jie imasi netradicinių dalykų, galbūt neinvestuodami tiek pinigų, kiek galėtų investuoti „M-1“, jie pasiekia tuos dalykus, kurie yra linksmi ir žiūrisi visai kitaip.“
Anksčiau susidūrė „Lietus“ ir „Relax FM“
Tai ne pirmas kartas, kai „RC“ grupė pokštauja greta konkurentų reklamos, kadangi abiejų radijo stočių reklaminiai plotai – šalia.
M360 primena, kad pernai prie „M-1“ grupei priklausančios radijo stoties „Lietus“ šūkio „Geriausia muzika – lietuviška“, kabėjusio ant Spaudos rūmų, buvo pridurta „104,3 Relax FM“. Taip sukurtas vientisos reklamos įspūdis – lyg geriausią lietuvišką muziką klausytojai išgirs per „Relax FM“.
Tiesa, „RC“ programų direktorius S. Zakarka abiejų situacijų panašumo nekomentavo, nors anksčiau buvo sakęs, kad tąkart tiesiog pratęsė užrašą.
„Negaliu garantuoti, kad ten „Lietaus“ reklama. Anksčiau ten kabėjo „M-1“, „M-1 plius“ ir „Lietaus“ reklama, dabar ten kabo tiesiog gražus užrašas, kurį mes pratęsėme. „Relax FM“ irgi groja lietuvišką muziką, mums irgi tinka, tad pasinaudojome situacija“, – kalbėjo jis.