Atnaujino produktų sudėtį, pakuotes, pakeitė asortimento apimtį

„Per pastaruosius metus įmonė įgyvendino svarbius pasikeitimus bei išgyveno reikšmingus pokyčius. Tarp jų – pandemijos suvaržymų paveikti pirkėjų įpročiai, karo Ukrainoje padariniai, bendros makroekonomikos tendencijos. Kelerius metus iš eilės trigubinę verslo apimtis, neišvengėme vidinių procesų valdymo klaidų. Pagrindinis mūsų praeitų metų tikslas buvo išgyventi ir pasiruošti visokeriopam atsinaujinimui. Pradedama prekyba atnaujinta produkcija – įrodymas, kad mums pavyko“, – sako UAB „Dermofaktorius“ generalinė direktorė Eglė Vaitiekūnaitė-Šiuškienė.

Pasak jos, pasiruošimas kompanijos produkcijos atnaujinimui buvo suplanuotas prieš visus minėtus pasaulinius įvykius bei pokyčius įmonės viduje: „Inovacijos kosmetikos ir žaliavų rinkoje vyksta nuolat ir labai dideliais žingsniais. Pažangiausi natūralios kosmetikos sprendimai ir formulės leidžia sukurti efektyvumu bei pojūčiu sintetiniams nenusileidžiančius produktus. Atnaujinant produkciją taip pat atsižvelgėme į pirkėjų poreikius ir lūkesčius, pavyzdžiui, padidinome kai kurių produktų talpas, bei išlikome ištikimi tvarumo principams, pavyzdžiui, atnaujintų produktų linijų kremai išskirtinai pilstomi į stiklines pakuotes, o dušo procedūroms skirti produktai – į perdirbto arba cukranendrių plastiko pakuotes.“

Įvertinus geriausiai parduodamų prekių kategorijas, pirkėjų lūkesčius bei poreikius, vietoje iki šiol turėtų 100 skirtingų produktų, įmonė toliau prekiaus 50-ia veido ir kūno priežiūros priemonių. Kai kurios jų bus visiška naujiena prekės ženklo asortimente, kitos išleidžiamos patobulintomis sudėtimis. Naująjį „Manilla“ krepšelį sudarys keturios veido priežiūros priemonių linijos. Pirmoji, dedikuota brandžiai odai, linija jau paleista išankstinei prekybai. Jos prekyba internetu ir fizinėse parduotuvėse bus pradėta kitą savaitę.

Normantas Rabačiauskas

Nauja prekės ženklo strategija: drąsina būti ir rūpintis savimi

Nauji produktai pristatomi ne tik patobulintos arba naujos sudėties, naujose pakuotėse, bet ir vadovaujantis atnaujinta „Manilla“ prekės ženklo strategija: „Rinkoje esame atpažįstami ne tik kaip natūralios, inovatyviais biotechnologijų metodais gaminamos kosmetikos prekės ženklas, bet ir kaip autentiško gyvenimo kelio ambasadoriai. Apie grožį kalbėdami kaip apie jausmą, savęs priėmimą ir drąsą rinktis savo kelią, nuolat buriame bendruomenę, dalinamės temomis, apimančiomis daugiau nei vien kosmetika, veido ir kūno priežiūra. Šūkis „Manilla“ keičia odą“ pirmiausia komunikuoja drąsą būti savimi, malonumą rūpintis savimi ir sveiką savimeilę. Raginame skubančiame pasaulyje sustoti ir pabūti su savimi“.

Vertybių išgryninimas ir „Manilla“ prekės ženklo atnaujinimas – didžiausia užduotis, kuri teko prie komandos prisijungusiai kūrybos vadovei Rūtai Jankauskaitei, žinomai slapyvardžiu Marla Singer, anksčiau dirbusiai žurnalo „Pravda“ meno vadove ir su tokiais prekių ženklais, kaip „Keulė Rūkė“, „Kino pavasaris“, „Pildyk“, „Maxima“, „Labas“, kt.

Rūta Jankauskaitė

Iš viso bendrovėje „Dermofaktorius“ šiuo metu dirba daugiau nei 40 darbuotojų. Jų skaičius per pastaruosius metus mažėjo, nes, siekiant optimizuoti įmonės veiklą, buvo uždaryti septyni fiziniai prekybos taškai.