M. Burba iki šiol septynerius metus dirbo komunikacijos srityje, o pastaruosius trejus metus buvo atsakingas už „Lietuvos geležinkelių“ projekto „Vilnius Connect“ prekės ženklo įvaizdį ir komunikaciją, krovinių vežimo bendrovės „LTG Cargo“ komunikaciją. Prieš tai dirbo „Lietuvos energijos“ (dabar – „Ignitis“) įmonių grupėje, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

„Sveikatos paslaugų rinka išgyvena lūžio momentą, nes vis daugiau paslaugų keliasi į skaitmeninę erdvę. Esu tikras, kad jau labai netrukus taps visiškai įprasta praktika gydytojo konsultacijas ir sveikatos priežiūros produktus įsigyti vos keliais paspaudimais telefone. Visai taip, kaip tokiu masiniu įpročiu tapo taksi ar maisto užsisakymas. Šie jau visi šalia mūsų esantys pokyčiai bei ambicingi manodaktaras.lt tikslai ir paskatino mane imtis šio naujo iššūkio“, – sako M. Burba.

Manodaktaras.lt registracijos pas gydytojus vykdomos nuo 2015 m., šiuo metu portalas turi per 165 tūkst. aktyvių registruotų vartotojų manodaktaras.lt platformoje ir daugiau kaip 125 tūkst. aktyvių registruotų vartotojų pincetas.lt platformoje. Per metus svetainės bei mobiliosios programėlės manodaktaras.lt pagalba įvyksta daugiau kaip 100 tūkst. vizitų pas gydytojus ir video konsultacijų.

UAB „Mano daktaras“ didysis akcijų paketas priklauso medijų ir skaitmeninio verslo bendrovei „Media bitės“. Į UAB „Mano daktaras“ šiemet investavo ir naują akcijų emisiją įsigijo verslo akseleratorius „Tesonet“, UAB „Viasana“, „Vinted“ įkūrėja Milda Mitkutė, atlikėjas Justinas Jarutis ir kiti.