„Esame viena didžiausių maisto gamybos įmonių regione, turime ambicingų tikslų pasaulio mastu, todėl kūrybiška ir tinkama komunikacija mums itin svarbi. Ieškojome profesionalų, kurie žengtų koja kojon su mumis, ne tik puikiai valdydami ir išmanydami tradicines komunikacijos priemones bei kanalus, bet ir būtų strateginiai partneriai, nestokojantys kūrybiškumo, lankstumo ir idėjų įgyvendinti netradicinius projektus. Tikime, kad pasirinkti komunikacijos partneriai ne tik padės įtvirtinti verslo lyderystę, sustiprinti darbdavio pozicijas rinkoje, bet ir didinti vartotojų supratimą apie kepinių kategoriją“, – komentuoja „Mantinga“ komunikacijos vadovė Monika Pulokė.
Įmonės bendradarbiavimas su „Idea prima“ apima strateginę ir korporatyvinę komunikaciją bei taktinį veiksmų ir projektų įgyvendinimą. Tarp kertinių komunikacijos tikslų – rinkos lyderės pozicionavimo strategija, darbdavio įvaizdžio stiprinimas ir tvarumo bei socialinės atsakomybės komunikacijos užtikrinimas.
Agentūros „Idea prima“ partneris Linas Damanskis pažymėjo, kad šie metai kaip niekada pilni iššūkių, ypač gamybos ir pramonės sektoriuose.
„Nepaisant to savo srities lyderiai atranda sprendimus ir žengia tolyn diktuodami tendencijas. Todėl partnerystė su didžiausia duonos, užkandžių ir šaldytos produkcijos gamintoja Baltijos šalyse bei didžiausiu darbdaviu regione mums reiškia ne tik patirties įvertinimą, o kur kas daugiau – galimybę partneriškai kurti pokyčius greitai besikeičiančioje aplinkoje“, – sako L. Damanskis.
1998 m. įkurta „Mantinga“ yra gerai žinoma duonos, užkandžių bei šaldytų gaminių rinkoje. Šiuo metu įmonė iš viso valdo 4 gamyklas – 3 Marijampolėje ir 1 Latvijoje, kurių aukščiausios kokybės produkcija platinama Lietuvoje ir eksportuojama į beveik 40 šalių, tarp kurių – Japonija, Čilė, JAV.
Nuo 2002 m. veikianti pokyčių komunikacijos agentūra „Idea prima“ teikia paslaugas daugiau nei 30 verslo ir viešojo sektoriaus klientų, tarp kurių – koncernas „SBA Grupė“, Medicinos bankas, „Elektrum Lietuva“, „Circle K“, Lietuvos investicinių ir pensinių fondų asociacija, Šiaulių oro uostas, „Husqvarna“, „Gintarinė vaistinė“, „Akropolis Group“, „Čili Holdings“ ir kiti.
„Idea Prima“ – viena daugiausiai tarptautinių ir vietos apdovanojimų pelniusi agentūra. „PR Impact Awards 2022“ agentūra pelnė 5 apdovanojimus už įgyvendintus skirtingus komunikacijos projektus.