Dėkodamas už apdovanojimą Ph. Kotleris sakė esąs nudžiugintas ir kartu sujaudintas, jog tapo pirmuoju kasmetinio apdovanojimo „Už nuopelnus marketingui“ (angl. k. „Merit in Marketing“) laureatu.
„Mielai prisimenu savo daugybę kelionių į Europą, prasidėjusių aštuntajame dešimtmetyje, kad pasidalyčiau naujausiomis marketingo žiniomis – skaičiau pranešimus Švedijoje, Italijoje, Anglijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje ir kitose šalyse bei pats daug ko išmokau. Esu dėkingas Europos marketingo konfederacijai, kad inicijavo Tarptautinę marketingo dieną ir kad esu pirmasis apdovanojimo „Už nuopelnus marketingui“ laureatas“, – baigė savo padėką Ph. Kotleris.
Kvietimas švęsti marketingą įmonių viduje ir visuomenėje
Tarptautinė marketingo diena buvo įsteigta siekiant pabrėžti esminį marketingo vaidmenį skatinant verslo augimą ir visuomenės pažangą. Šia pasauline iniciatyva taip pat siekiama skatinti marketingo profesijos atstovų pasididžiavimo jausmą.
EMC valdybos pirmininko Ralfas Štrauso teigimu, ši pasaulinė šventė liudija marketingo galią ir jos transformuojantį poveikį verslui ir visuomenei visame pasaulyje. Raginame visus aktyviai dalyvauti ir parodyti savo dėkingumą marketingo profesijai.“
Šia svarbia proga LiMA kviečia visus marketingo entuziastus energingai ir kūrybingai švęsti Tarptautinę marketingo dieną.
„Tarptautinė marketingo diena suteikia unikalią galimybę parodyti strateginę marketingo svarbą ir jos teigiamą įtaką organizacijoms. Susivienykime ir kartu pagerbkime marketingisto profesiją ir jos pasiekimus. Sveikinkite savo kolegas, klientus ir partnerius, kurkite viešas iniciatyvas arba renginius įmonių viduje, dalinkitės savo asmeninėmis meilės marketingui istorijomis. Švęskime marketingą skambiai ryškiai ir parodykime jos svarbų vaidmenį formuojant ateitį paminėkite,“ – kviečia Lietuvos marketingo asociacijos direktorė Alvydė Palaimaitė.