Išklausiusi klausimą, kaip keitėsi marketingo vadovų vaidmuo organizacijose per pastaruosius penkerius metus, G. Vilkė pažymėjo, kad „Pigu.lt“ jau gimė internete, todėl marketingas visada buvo svarbi strategijos dalis: „Kitaip klientas negali mūsų rasti ir kitaip mes negalime padaryti pardavimų.“

Tačiau darbo principai seniau ir dabar skiriasi kardinaliai. Kadaise užteko banerių ir akcijų, o dabar viskas orientuota į klientą ir jo patirtį. „Be to, atsirado ciklas, kai iš marketingo žinios grįžta į produktą ar serviso vystymą, nes elektroninę prekybą mes pirmiausia matome kaip servisą. Esminis lūžis tas, kad pradėta suvokti, jog marketingas nėra tik komunikacija to, ką jau turiu. Rinkodara aktyviai dalyvauja ir asortimento formavime – ko reikia, kad klientas ateitų“, – samprotavo G. Vilkė.

P. Pocius sakė supratęs, kad net ir labai skirtingi sektoriai iš esmės vadovaujasi tomis pačiomis rinkodaros taisyklėmis: „Nesvarbu, ar kuri produktą, ar jį tik parduodi, ar esi gamintojas, ar paslaugų tiekėjas – visur rinkodara yra pamatinis dalykas. Klausimas, kaip tu su ja dirbi.“

Ir čia jis regi du polius. „Pirmas – pačios organizacijos branda, kokioje ji stadijoje yra ir kaip supranta rinkodarą. Antras – kokioje brandoje yra pats rinkodaros vadovas, ar jis pasiruošęs nešti tą sunkų Sizifo akmenį ir edukuoti organizaciją, kas yra ta šiuolaikinė rinkodara. Nuo to priklauso, kur juda organizacija“, – įsitikinęs P. Pocius.