Marketingo vadovai papasakojo apie prisiimamas rizikas: duomenys svarbu, bet išskirtiniausiais tampa va bank sprendimai
Tai, ko iš marketingo vadovo buvo reikalaujama prieš penkerius metus ir dabar – skiriasi kaip diena ir naktis. Tampa vis labiau įprasta, kad marketingo vadovams keliamos strateginės užduotys, iš jų tikimasi daugiau lyderystės, o tuo pačiu – ir daugiau atsakomybės. Apie tai, kaip keičiasi jų darbas, vaidmuo organizacijoje ir už jos ribų, kokias rizikas tenka prisiimti ir kokie sprendimai labiausiai pasiteisina, specialioje diskusijoje prieš geriausio Lietuvos marketingo vadovo paskelbimą diskutavo penki iš finalinio šių rinkimų dešimtuko – Gražvydas Kaminskas, „NFQ Technologies“ ir „Valantic LT“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas, Irmantas Matilionis, „Delfi“ verslo plėtros vadovas, Jolita Mažeikienė, Inovacijų agentūros rinkodaros ir komunikacijos vadovė, Evaldas Mockus, „Omnisend“ marketingo vadovas ir Laura Vaišnorė, ISM vadybos ir ekonomikos universiteto marketingo vadovė.