Kūrybinė agentūra „TBWA Belgija“, pasinaudodama karantino metu atgimusiu dėlionių populiarumu, sukūrė 500 dalių „McDonald's“ mėsainių dėlionę, pranešė „Adweek“
„Tai yra puikus, raminantis laiko praleidimo būdas, kuris tikrai pasitarnaus šiuo įtemptu laikotarpiu“, – rašoma agentūros pranešime, kuriame pristatoma dėlionė. „Šią gardžiai atrodančią dėlionę sudaro 500 dalių, kurių pakanka tam, kad kelias valandas žiūrėtumėte į juokingai mažus lydyto sūrio gabalėlius“.
Agentūra pridėjo svarbią pastabą: „Bet atkreipkite dėmesį. Nevalgykite jos, užbaikite ją“.
„TBWA“ pagamino 20 riboto leidimo dėlionių ir praėjusią savaitę išdalino jas „Instagram“ vykusio konkurso metu. Norėdami pretenduoti į laimėjimą, gerbėjai turėjo pasidalinti dėlionės nuotrauka, parašyti, kodėl jos nori, ir pažymėti „McDonald‘s“.