„Media bitės“ įsikūrė 2017 m. birželį ir aktyvią veiklą vykdo nuo 2017 m. spalio, kuomet iš UAB „Žurnalų leidybos grupė“ įsigijo žurnalų leidybos verslą, iki tol leidusį žurnalus „Žmonės“, „Laima“, „Ji“, „Edita“, „Legendos“, naujienų portalą žmonės.lt. 2017 metų „Media bitės“ pardavimo pajamos sudarė 1,433 mln. eurų, to paties laikotarpio EBITDA – 91,4 tūkst. eurų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Bendra įmonių grupės, kuriai priklauso bendrovės „Media bitės“, „Medipresa“, „Mano daktaras“, „Baltijos fotografijos linija“ ir všį „Pasaka“, apyvarta 2018 metais sudarė 11,4 mln. eurų.
„2018-ieji buvo pirmieji pilni veiklos metai „Media bitėms“. Džiaugiuosi pasiektais veiklos rezultatais ir be galo didžiuojuosi savo komanda, kuri priėmė drąsius sprendimus, kurie jau pasiteisino. Mes ne tik stipriai sumažinome savo paskolų portfelį, bet ir aktyviai investavome į naujus projektus ir bendroves“, – pabrėžia Tomas Balžekas, UAB „Media bitės“ generalinis direktorius.
„Pirmiausia 2018 m. stipriai pakeitėme savo pagrindinį prekės ženklą „Žmonės“, kuris dabar yra ne tik žurnalas ir portalas, bet ir legalaus namų kino platforma internete „ŽMONĖS Cinema“, interneto knygynas „ŽMONĖS Knygos“ bei fotoagentūra „ŽMONĖS Foto“. Reikšmingai atnaujinome ir kitus žurnalus – „Laimė“, „Ji“, „Legendos“ , – vardija T.Balžekas.
2018 m. „Media bitėms“ buvo ir investicijų metai. Įsigytas kino teatras „Pasaka“, kuris taip pat augo ir plėtėsi. Atidaryta nauja kino salė MO muziejuje, įvyko rekordinis „Kino po žvaigždėmis“ sezonas Katedros aikštėje ir Valdovų rūmuose, pilnai perdaryta kino platforma ePasaka.lt, kuri virto „ŽMONĖS Cinema“.
„Media bitės“ taip pat iki 51 proc. padidino savo akcijų dalį įmonėje „Mano daktaras“, kuri valdo projektus manodaktaras.lt, sveikas.lt bei uodega.lt.
„Be to, įsigijome 51 proc. akcijų įmonėje „Baltijos fotografijos linija“, kuri rinkoje lyderiauja fotografavimo ir foto archyvų valdymo paslaugų srityse“, – vardija „Media bičių“ generalinis direktorius.
Kita UAB „Media bičių“ 100 proc. valdoma bendrovė „Medipresa“, kuri tiekia spaudą ir knygas į prekybos tinklus, šiais metais stipriai optimizavo savo veiklą, pertvarkė sandėliavimo, logistikos, prekių priežiūros sritis ir tapo efektyvia bendrove.
2019 metais „Media bičių“ prekės ženklų krepšelyje neliko mėnesinio žurnalo „Edita“. „Pabandėme, bet nebetęsime „Žmonės UK“ projekto, toliau Jungtinės Karalystės rinkai tiekiame lietuvišką žurnalo „Žmonės“ versiją“, – sako T.Balžekas.
„Apibendrinant metus galiu drąsiai pasakyti, kad mūsų komanda gerai subalansuota naujiems iššūkiams, mūsų sprendimai greiti, rizikos tolerancija sveika, veiklų portfelis gerai balansuotas ir gerai sinergizuojasi. Taip pat esame pasiruošę ir plėstis toliau, įsigyjant naujas bendroves ar joms jungiantis. Turime augimo ir plėtros ambicijų“, – sako T.Balžekas.
UAB „Media bitės“ šiuo metu valdo šių prekės ženklų paketą: žurnalus „Žmonės“, „Laimė“, „Ji“, „Legendos“, internetinę namų kino platformą „ŽMONĖS Cinema“, interneto knygynus „ŽMONĖS Knygos“ ir „Perku knygą“, fotoagentūrą „ŽMONĖS Foto“, kino teatrą „Pasaka“, spaudos leidinių bei knygų platinimo įmonę „Medipresa“, prenumeratos pardavimo tinklapį zurnaluprenumerata.lt, internetinę gydytojų rezervacijos sistemą manodaktaras.lt, portalą sveikas.lt bei internetinę veterinarų rezervacijos sistemą uodega.lt.
UAB „Media bitės“ akcininkai yra Tomas Balžekas (51 %), Martynas Basokas (24 %), Vytautas Kaikaris (10 %), Gabrielė Burbienė (9%) ir Tomas Bindokas (6 %).