„Mūsų požiūris dirbant su klientais paprastas, esame partneriai, todėl norisi užtikrinti, kad viskas kas liečia skaitmeną būtų tinkamai realizuota, sisteminga ir vienodai perteiktų ne tik prekinio ženklo pozicionavimą, verslo tikslus, bet ir vartotojų poreikius. Dažnai nepavyksta apsiriboti tik svetainių, aplikacijų ar sistemų kūrimu, remdamiesi klientų pasitikėjimu dažnai konsultuojame ir kitais klausimais. Jau kurį laiką plėtėme kūrybinių paslaugų sritį, todėl tapo ypatingai svarbu rasti patikimą partnerį jai valdyti,“ – apie susijungimą atsiliepė „Mediapark Lietuva“ vadovaujanti partnerė Berta Timinskaitė.
„Kūrybinė rinkodaros agentūra „AdDrama“ – gerai rinkoje žinoma savo kokybe ir kūrybiniais sprendimais. Praeityje ne kartą dirbę kartu, supratome, kad dirbdami vienoje komandoje savo klientams Lietuvoje galėsime pasiūlyti daugiau. Naujoms paslaugoms startavus Lietuvoje, planuojame šios verslo krypties plėtrą ir kitose „Mediapark“ ir „Civitta“ reziduojančiose šalyse, ypač Latvijoje ir Estijoje“, – teigia „Mediapark” įkūrėjas ir bendraturtis Povilas Redko:
„Per beveik septynerius „AdDrama“ gyvavimo metus įgyvendinome ne vieną dešimtį komunikacijos projektų, suvokėme klientų poreikius, bei išsigryninome savo, kaip agentūros, stiprybes. Iki susijungimo ne kartą bendradarbiavome su „Mediapark“, tad esame užtikrinti jų paslaugų kokybe, verslo etika bei sutampančiomis vertybėmis. Labai džiaugiamės, kad su visa mūsų dabartine komanda galėsime užtikrinti ne vien esamų klientų paslaugų tęstinumą, bet turėsime galimybes pasiūlyti platesnį skaitmeninės komunikacijos paslaugų spektrą naujiems klientams bei išplėsti rinkas. Šiuo metu pirmieji prioritetai – pilna mūsų komandos, esamų klientų bei procesų integracija į „Mediapark“ struktūrą, o tada kibsime į naujus projektus,“ – pasakojo „AdDrama“ vadovė ir nuo šiol jaunesnioji „Mediapark“ partnerė Laura Domarkė.
Tarp agentūros „AdDrama“ didžiausių klientų – „IKI“, „Gintarinė vaistinė“, „YIT“, „Mercedes-Benz Lietuva“, „Varžtų pasaulis“, „Ramirent“, medicinos centrai „Northway“ ir kt.
„Mediapark“ didžiausi klientai: „World Bank“, „BASF“, „Red Bull“, „SBA“, „VMSA“, „Philip Morris“, „Spark“, „Baltisces Haus“ ir kt.
Iš akcininkių Lauros Domarkės ir Jonės Mažulytės - Kisielienės „Mediapark“ įsigijo 100 proc. „AdDrama“ akcijų. Sandorio vertė neskelbiama. Šiandien CIVITTA – Baltijos ir Rytų Europos regione pirmaujanti valdymo konsultacijų ir skaitmeninių sprendimų įmonių grupė, kurioje 32-uose biuruose net 20 skirtingų šalių dirba daugiau nei 750 specialistų, o pajamos siekia 37 mln. eurų.