Pirmąjį ketvirtį Lietuvos žiniasklaida publikavo beveik pusantro šimto straipsnių bei reportažų apie automobilių prekybos verslą. Daugiau nei pusėje jų – 52,5 proc. – buvo cituojami prekybos automobiliais internetu startuolio „Deals On Wheels“ atstovai. Tai rodo „Mediaskopo“ atliktas automobilių prekybos sektoriaus komunikacijos tyrimas.
„Deals On Wheels“ užėmė ekspertinę poziciją rinkoje ne tik dalindami patarimus, susijusius su automobilių pasirinkimu, bet ir kritikuodami vartotojams nepalankius sprendimus. Antrojoje matomiausių vietoje atsidūrusi „Autojuta“ daugiau komunikavo apie išskirtinius bei prabangius automobilius – daugiausia žiniasklaidos dėmesio sulaukė kovo mėnesio pabaigoje pasirodęs šarvuotas „Audi A8L Security“. Toliau dažniausiai minimų sektoriaus dalyvių sąraše rikiuojasi importuotojai „Mototoja“, „Autobrava Motors“, „Inchcape Motors“ bei „ARX“.
Lietuvos žiniasklaidoje taip pat pastebimas nešališkos ekspertinės nuomonės apie automobilius mažėjimas. Pasirinktų komunikacijos strategijų efektyvumą geriausiai parodys prekiautojų apyvartos duomenys.
Populiariausios 2021 m. I ketvirčio sektoriaus korporatyvinės naujienos:
1. Automobilių prekybos internetu bendrovė „Deals on Wheels“ (DOW) pirmoji Baltijos šalyse siūlo bandomuosius „Tesla“ važiavimus.
2. 2020 m. rugsėjį įkurtas elektromobilių prekybos startuolis „eDOW“, priklausantis prekybos automobiliais įmonei „Deals on Wheels“ (DOW), pritraukė 250 tūkst. eurų investiciją.
3. „Jeep“ atstovas Lietuvoje „Autobrava Motors“ pristato po kelių dešimtmečių pertraukos visureigių gamintojo sukurtą pikapo modelį.
Tyrimo metu išanalizuota virš 850 Lietuvos žiniasklaidos šaltinių: nacionaliniai ir regioniniai leidiniai, interneto bei naujienų agentūrų pranešimai, radijo ir TV laidų informacija.