„Meta“ tapęs „Facebook“ tapo galvos skausmu parduotuvei Klaipėdoje: svarsto teisybės ieškoti teisme
Kai 2021 m. spalį bendrovė „Facebook“ paskelbė keičianti savo vardą į „Meta“, Klaipėdoje veikiančiai drabužių parduotuvei tokiu pačiu pavadinimu tai tapo netikėtu verslo iššūkiu. Bandant nagrinėti, ko žmonės pagal kokius raktažodžius ieško internete, planuojant reklamą – nebeaišku, žmonės domisi jų įmone, ar technologijų milžine. Rūpestį jiems kelia ir tai, kad tarptautinė bendrovė „Meta“ toli gražu ne visada minima tik teigiamame kontekste ir kaip tai atsilieps jų pačių reputacijai. Nors verslininkės iš Klaipėdos supranta, kad socialinį tinklą valdanti bendrovė savo vardo tikrai nekeis, svarsto vis tiek ieškoti teisybės teisiniu keliu ir galbūt gauti kitokių naudų. Visgi, tiek rinkodaros, tiek teisės ekspertai atkreipia dėmesį, kad svarbiausias argumentas šiuo atveju bus skirtingos veiklos kategorijos ir tai, ar būtų pripažinta, kad vartotojas yra klaidinamas.