Duomenų apsaugos komisija pareiškime teigė, kad „Facebook“ patronuojančioji įmonė „Meta“ pažeidė „savo įsipareigojimus, susijusius su skaidrumu“, ir naudojo neteisingą teisinį pagrindą „tvarkydama asmens duomenis elgsenos dėsningumais paremtos reklamos tikslais“.
Airijos duomenų priežiūros institucija skelbia, kad „Meta“ turi tris mėnesius pakeisti savo duomenų tvarkymo modelį. Šie reikalavimai dar labiau didina spaudimą „Meta“ pajamų srautams – kaip tik tuo metu, kai ES baigia rengti naują taisyklių sąvadą, kuris dar labiau sugriežtina interneto reklamos taisykles.
Viešumoje keliamas klausimas, ar „Meta“ ir kitos įmonės turi suteikti naudotojams aiškią galimybę atsisakyti personalizuotos reklamos neatimant galimybės naudotis jų paslaugomis. Dabar platforma „Facebook“ ir kitos kritikuojamos už tai, kad yra sukonstruotos taip, kad verstų naudotojus sutikti su reklamomis, jei nori naudotis paslaugomis.
Politico.com cituoja „Meta“ atstovą spaudai, kuris teigė, kad bendrovė „nusivylė“ šiais sprendimais, tačiau pabrėžė, kad ji turi kitų teisinių galimybių tvarkyti duomenis ir kad nenumato, jog turės pasikliauti naudotojų sutikimu.