„Toma geriausia marketingo vadove išrinkta kone vienbalsiai. Jos komandos pasiekti rezultatai – įspūdingi, tačiau renkant vadovą vien statistikos neužteko. Šių metų nugalėtoja paperka savo konkretumu, gebėjimu verslo tikslus derinti su komandiškumu. Toma reprezentuoja tikrumą, kuriame nėra vietos lozungams. To, manau, visiems labiausiai reikėjo ir vis dar reikia pandemijos metu“, – pažymi Ornela Ramašauskaitė, LiMA valdybos ir konkurso vertinimo komisijos narė.
LiMA organizuojamuose rinkimuose stipriausią Lietuvos rinkodaros vadovę komisija rinko iš 10 kandidatų. Pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija vadovaujasi rinkdama „Metų CMO“, yra marketingo vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Metų CMO rinkimų komisijoje dalyvavęs LiMA valdybos narys, agentūros „Mediapark“ partneris Andrius Kontrimavičius sako, kad šių metų laimėtoja jau ir ankstesniais metais parodė puikius rezultatus, o šiais įrodė, kad marketingo vadovas gali būti ne tik profesionalas darbe, tačiau ir vykdyti švietėjišką misiją bei savo pavyzdžiu įkvėpti kitus ir daryti didelę įtaką bendruomenėms.
Daugiau dėmesio ir kitiems ryškiems vadovams
Konkurso „Metų CMO‘21“ komisija šiemet pirmą kartą papildomai paskelbė 3 nominacijas, skirtas marketingo srityje pernai pasižymėjusiems vadovams: už aktyvų tvarumo integravimą marketinge, už komandos sutelkimą ir įgalinimą bei už metų proveržį.
Anot LiMA valdybos nario Giedriaus Juozapavičiaus, šiemet ypač vertingi buvo komisijos narių pokalbiai su kiekvienu kandidatu. Jie parodė kandidatus ne tik kaip rinkodaros profesionalus, vadovus, bet ir asmenybes. Po pokalbių komisija nusprendė skirti papildomas nominacijas, norėdama pabrėžti ir sureikšminti tas idėjas, kurios šiandien svarbios rinkodaroje, kurios visą verslą veda link transformacijos ir pozityvių pokyčių.
Nominacija už aktyvų tvarumo integravimą marketinge skirta „Auga“ rinkodaros ir tvarumo vadovui Gediminui Judzentui. „15min.lt“ rinkodaros vadovė Rima Olberkytė – Stankus įvertinta už komandos sutelkimą ir įgalinimą. „Metų proveržio“ nominaciją pelnė „Šiaulių banko“ rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Paulius Pocius.
„Nugalėtoju išrinkome stipriausiai visą rinkodaros vadovo kompetencijų rinkinį atspindėjusį kandidatą. Kiekvienais metais „Metų CMO’21“ komisiją papildo įvairių sričių ekspertai, todėl tikimės, kad specialių nominacijų įsteigimas taps puikia tradicija“, – sako Alvydė Palaimaitė, Lietuvos marketingo asociacijos direktorė.
„Metų CMO“ šiemet rinko komisija, sudaryta iš LiMA valdybos narių: „BPN Lietuva“ direktoriaus Lino Šiautkulio, „Orkla Care“ marketingo ir komunikacijos vadovės Baltijos šalims, KTU docentės ir praktikės Ornelos Ramašauskaitės, „Mediapark“ partnerio Andriaus Kontrimavičiaus, „NFQ Technologies“ el. pašto marketingo skyriaus vadovo Mato Pociaus, „Baltic Sandbox“ verslo plėtros vadovo Andriaus Milinavičiaus ir verslininko, Žinių radijo laidos „Rinkodaros guru“ autoriaus Giedriaus Juozapavičiaus. Komisijoje dirba ir „Metų CMO’20“ Raimonda Gudaitė, „Synthesis Consulting Group“ partneris ir strategas Andrius Grigorjevas, personalo valdymo profesionalų asociacijos (PVPA) direktorė Aušra Bytautienė, Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) tarybos pirmininkas, agentūros „Agency 1323“ partneris Artūras Jonkus, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovė, tarptautinių LiMA marketingo sertifikavimo kursų dėstytoja doc. dr. Lineta Ramonienė, vadovų paieškos agentūros „Master Class Lietuva“ vadovė Laura Duksaitė-Iškauskienė ir Metų CEO'20, UAB „Tesonet“ CEO ir vienas įkūrėjų Tomas Okmanas.
Šiemet į „Metų CMO“ titulą viso pretendavo 33 kandidatai. Metų marketingo vadovo konkursas organizuotas jau septintąjį kartą.