Istorija prasideda nuo to, kad visą dieną Mona Liza stebi tūkstančius Luvrą lankančių turistų, fotografuojančių jos portretą. Galų gale dienos pabaigoje jie visi išeina mėgautis Paryžiaus malonumais, o Mona Liza lieka viena tuščioje ir tamsioje salėje, rašo adweek.com.
Naujoje tarptautinėje „Perrier“ reklamoje „Nepaprasta Mona Liza“ (angl. The Extraordinaire Mona Lisa) ji pagaliau atgyja. Kai turistai išeina, Mona Liza išlipa iš paveikslo, griebia ant suoliuko paliktą vandens „Perrier“ buteliuką ir bėga pažinti modernaus ir jai dar nematyto pasaulio.
Pasikeitusi drabužius ji stebi metro gyvenimą, meno erdves, linksminasi ir šoka. Pabaigoje reklamos Mona Liza nusprendžia paragauti aitriosios paprikos – tada supranta, kad prieskonis jai visai nepatinka.
Žinoma, realybėje nei fotografavimas su blykste, nei vandens buteliukai nėra leidžiami greta Monos Lizos paveikslo, kuriam 516 metų.
Šią reklamą kūrė agentūra „Rosapark“, režisavo Manu Cossu, jau anksčiau dirbęs su prekės ženklu „Perrier“.
Kampanija „Nepaprasta Mona Liza“ pasieks televizijos ekranus, socialinius tinklus ir kitas platformas. Reklama sutrumpinta nuo 6 iki 30 sekundžių, kad atitiktų įvairius formatus, kadangi klipas trunka beveik 2 minutes.
„Su mineraliniu vandeniu „Perrier“ siekėme pakeisti Moną Lizą – iš klasicizmo ikonos į populiariosios kultūros mūzą. „Perrier“ yra klasikinis vanduo, bet drauge jis šiuolaikiškas“, – sako agentūros „Rosapark“ įkūrėjas Gillesas Fichtebergas. – Mes nesame tie, kurie visą laiką stebi Moną Lizą – iš tiesų tai ji yra ta, kuri į mus žiūri. Dabar ji nusprendė išlįsti iš paveikslo ir parodyti pasauliui, kad kiekvienas iš mūsų, nors ir skirtingais būdais, gali daryti teigiamą įtaką pasauliui.“