Komisija įvertino visą vandens ruošimo procesą – nuo draugiško aplinkai gamybos proceso iki inovatyvaus pakavimo ir butelių rišimo juostele. „akvilė“ – pirmieji gamintojai Lietuvoje, pelnę tokį apdovanojimą. Tikimasi, jog šis įvertinimas dar labiau praplės eksporto rinkas, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Geriausios technologinės inovacijos kategorijoje „akvilė“ varžėsi su pasaulyje garsia prancūzų tarptautine maisto produktų korporacija „Danone“, kuri pristatė mineralinio vandens „Font Vella“ inovaciją – „Coach2o“ prietaisą, matuojantį, kiek vandens žmogus išgeria, ir Didžiosios Britanijos vandens technologijų gerinimo bendrove „WET Group“, kuri sukūrė „Activated Enhancement System“ – patobulintą vandens gerinimo sistemą, kuri gamina švarų vandenį su stabiliu pH lygiu iki 10,5.
Pasaulinio vandens buteliuose kongreso metu vykę apdovanojimai – vieni prestižiškiausių vandens buteliuose industrijos apdovanojimų, vertinančių sprendimų inovatyvumą. Geriausios technologinės inovacijos kategorijoje produktai buvo vertinami pagal tris kriterijus: patobulinimą, lyginant su ankstesne įmonės naudota technologija, inovaciją ir naudą taupant kaštus, didinant efektyvumą bei technologiją pritaikant visoje industrijoje.
Natūralaus mineralinio vandens „akvilė“ gamybos ir pakavimo koncepcija buvo įvertinta kaip geriausia inovacija šioje kategorijoje dėl tvaraus gamybos proceso bei novatoriškos pakavimo technologijos – vietoje plastikinių pakuočių „akvilės“ buteliai surišami juostele, taip net 90 proc. sumažinant plastiko naudojimą.
„Šiuo metu tokios inovatyvios pakuotės skirtos eksporto rinkai, pirmosios tokios pakuotės jau artimiausiu metu išvažiuos į Prancūziją. Kitą sezoną šis sprendimas bus taikomas ir Lietuvoje. Tikime, kad šioms pakuotėms pavasarį pasirodžius Lietuvoje, turėsime pripažinimą ir vietinėje rinkoje. Toks sprendimas sutaupo ir logistikos kaštų, ir sumažina CO2 kiekį, nes transportuojant vandenį ant paletės nuo šiol sutelpa 20 proc. daugiau pakuočių, nepaliekant nereikalingos tuščios vietos. Be to, „akvilės“ vanduo yra išpilstomas į RPET – perdirbto plastiko – butelius, o visas gamybos procesas yra draugiškas aplinkai. Visa mūsų veikla atliepia pagrindinę prekės ženklo idėją – rūpestį ne tik bendruomene ir žmonių sveikata, bet ir gamta“, – komentuoja įmonės „Birštono mineraliniai vandenys“, gaminančios „akvilės“ vandenį, direktorė Aistė Pranckuvienė.
Spalio 9 dieną Dubajuje paskelbti nugalėtojai penkiolikoje skirtingų kategorijų: geriausio natūralaus negazuoto vandens, geriausio natūralaus gazuoto vandens, geriausio vandens su skoniu, geriausio funkcinio vandens, geriausios skardinės, geriausio kartoninio įpakavimo, geriausio stiklo, geriausio PET plastiko, geriausio įpakavimo ir etiketės dizaino, geriausio dangtelio, geriausio marketingo ar kampanijos socialinėje medijoje sprendimo, geriausios socialinės atsakomybės kampanijos, geriausios technologinės inovacijos, geriausio naujo prekės ženklo bei geriausios naujos vandens koncepcijos kategorijose. Apdovanojimai šešioliktą kartą surengti pasaulyje pirmaujančios maisto ir gėrimų konsultacijų įmonės „Zenith Global“ organizuojamo „Global Bottled Water Congress“ kongreso metu.
Kiekvieną produktą vertino, komisija sudaryta iš šešių vandens industrijos ekspertų: JAV nealkoholinių gėrimų verslo naujienų „Beverage Digest“ leidinio vykdančiojo redaktoriaus Duane Stanford, mitybos konsultantės Dr. Yasemin Bradley, Abu Dabio lyderiaujančios maisto ir gėrimų kompanijos „Agthia“ buvusio vykdančiojo viceprezidento Fasahat Beg, Vandens someljė sąjungos (WSU) vykdančiojo direktoriaus Dr. Peter Schropp, ekspertinių įžvalgų ir faktų apie vandenį tinklapio BottledWaterWeb.com vyriausiojo redaktoriaus Michael Cervin ir vandens naujienų tinklalapio BeverageDaily.com redaktorės Rachel Arthur.
Kasmetinis „Global Bottled Water Congress“ kongresas šiemet pritraukė 120 dalyvių iš 23 pasaulio šalių. Tarp jų – ir pasaulyje gerai žinomi gamintojai „Danone“, „Nestle Waters“ bei „Coca Cola“.