I. Matulaitienės patirtis reklamos ir rinkodaros srityse siekia arti 20 metų. Karjerą pradėjusi nuo darbo reklamos agentūrose, pastaruosius 10 metų specialistė dirbo bendrovėje „The Coca Cola Company“, kur iki šiol Estijoje, Taline, ėjo vadovės Baltijos šalims pareigas.
I. Matulaitienės teigimu, „MV Group“ rinkodaros vadovės kėdė puikiai tinka asmeninėms savybėms realizuoti, todėl ji nusprendė grįžti į Lietuvą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Jaučiuosi subrendusi dalintis savo patirtimi, žiniomis ir įžvalgomis, o ryšys su Lietuva man visad buvo labai svarbus. Iki šiol savo patirtimi Lietuvoje dalinausi tik vizituodama – skaitydama pranešimus verslo konferencijose, forumuose ir seminaruose. Tuo tarpu dabar į darbus Lietuvoje esu pasiruošusi žengti abejomis kojomis, pilnu tempu“, – sako pašnekovė.
I. Matulaitienė bus atsakinga už „MV Group“ rinkodaros strategijos Lietuvos ir užsienio rinkoms kūrimą bei įgyvendinimą, grupės ir jos įmonių įvaizdį, rinkodaros procesų priežiūrą ir atnaujinimą, rinkodaros skyrių veiklos organizavimą.
„Mūsų komandą papildė rinkodaros profesionalė, kurios sukaupta patirtis, tikime, padės spręsti šiandieninės rinkos iššūkius, siekti užsibrėžtų tikslų ir užtikrinti tvarų augimą. Norime tobulėti ir augti, todėl stipriname savo komandą patyrusiais žmonėmis, siekiame pasitelkti naujausias technologijas ir inovacijas tam, kad savo darbuotojams, partneriams, klientams ir vartotojams galėtume pasiūlyti kokybiškas patirtis, produktus bei paslaugas“, – sako „MV Group“ generalinis direktorius Marijus Cilcius.
Už savo indėlį į verslą, 2018-aisiais I. Matulaitienė buvo įtraukta į labiausiai Lietuvai nusipelniusių moterų šimtuką „100 Lietuvos moterų“. Įkvėpta reikšmingo įvertinimo, pernai I. Matulaitienė kartu su „Global Lithuanian Leaders“ įkūrė verslo klubą „Lietuvos profesionalai Taline“, kurio tikslas – tiesti tiltus lietuviškam verslui Estijoje.
„Mėgstu iššūkius, laikau save dinamiška ir esu ištroškusi inovatyvių, sienas griaunančių sprendimų. Manau, kad šiuolaikinė rinkodara yra būtent apie tai. Be to, ne ką mažiau svarbiu faktoriumi nei strateginiai verslo ar rinkodaros sprendimai šioje pozicijoje laikau ir darbą su kolektyvu. Įvertinus, kad iki šiol tai bus bene didžiausia mano vadovaujama komanda, neabejoju, kad mokytis prireiks ir pačiai – esu tam nusiteikusi ir nekantrauju“, – sako I. Matulaitienė, kaip pagrindinį tikslą darbe „MV Group“ įvardijanti maksimalų ir visapusišką augimą.
„MV Group“ yra viena didžiausių įmonių grupių Baltijos šalyse, atstovaujanti daugiau kaip 300 nuosavų bei tarptautinių prekių ženklų ir veikianti keturiuose verslo sektoriuose: gamyba, platinimas, logistika ir prekyba. Iš viso čia dirba daugiau nei 1000 žmonių Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje.
„MV Group“ produkcija eksportuojama į daugiau nei 40 užsienio valstybių šešiuose žemynuose, tarp kurių – JAV, Australija, Japonija, Kinija, Prancūzija, Vokietija ir kitos.