„Ad Fingers“ plėtros vadovas Kristoforas Akromas tvirtina, kad laimėti „Narvesen“ konkursą padėjo ypatingas įsigilinimas į vartotojų elgseną, motyvaciją ir poreikius bei nuodugni verslo aplinkos analizė.
„Prekės ženklui „Narvesen“ parengėme kūrybinę komunikacijos dalį, turinį ir pagrindines žinutes, kurias pritaikysime skirtingiems kanalams bei auditorijoms. Tam panaudosime naujausius išplėstinės stebėsenos metodus, kurie leidžia nuolat kaupti duomenis apie vartotojų elgseną ir, atsižvelgiant į ją realiu laiku adaptuoti kampanijas. Šiuolaikinėje skaitmeninėje rinkodaroje nebeužtenka informacijos apie vartotojo lytį, amžių ar pajamas. Būtina suvokti jo mąstyseną bei pirkimo įpročius“, - pranešime žiniasklaidai sako jis.
„Narvesen“ parduotuvių tinklą valdančios „Reitan Convenience Lithuania“ rinkodaros direktorė Rūta Chadasevičiūtė teigia, jog patikėdama visą skaitmeninę komunikaciją vienam partneriui įmonė nori aiškiai matyti investicijų atsiperkamumo rodiklius.
„Konkurso metu pasirinkome „Ad Fingers“ dėl jų didelio įsigilinimo į mūsų verslo tikslus bei specifiką, aiškių strateginių siūlymų, pagrįstų skaičiais, akivaizdaus komandos profesionalumo bei pagarbos klientui. Šios savybės mums ypač svarbios, nes savo veikloje jaučiame aiškų poreikį turėti stiprų skaitmeninės rinkodaros partnerį“, - sako R. Chadasevičiūtė.
„Ad Fingers“ – skaitmeninės rinkodaros agentūra, kuri, remdamasi kūryba ir logika, plėtoja ir palaiko ryšius tarp prekės ženklų ir vartotojų. Agentūra koncentruojasi į tris veiklos kryptis: skaitmenines kampanijas, vartotojų patirties gerinimą (UX) bei duomenų kaupimą ir analizę. 2016 m. įmonės pajamos išaugo 34 % ir sudarė 1,8 mln. eurų. Nuo 2012 m. veikiančioje įmonėje dirba 26 darbuotojai.
„Ad Fingers“ klientai: „Samsung Electronics Baltics“, „L’Oréal Paris“, „Bitė“, „General Financing“, „UniCredit“, „MG Valda“, „Estrella Baltics“, „Kesko Senukai“, „Douglas“, „Nestle“, „Audimas“ bei kiti.