„Naująja reklamine kampanija siekėme pranešti pagrindinį mūsų 5G privalumą – greitį. Ir pateikti tai vartotojams patraukliu bei aktualiu būdu. Vengėme kalbėti apie technologijas, nes žmonės kasdienybėje apie jas taip pat nešneka ar galvoja. Kalbame tokiomis temomis, kuriomis kalba žiūrovas. Žinoma, viskam pridedant šiek tiek humoro“, – dalijasi Agnė Gintautaitė, „Bitė Lietuva“ vyresnioji prekės ženklo vadovė.
Vadovė sako, kad sukurti patrauklią ir žiūrovams aktualią reklamą apie technologijas nėra lengva užduotis. Ši tema nėra artima žmonėms, įprastai mažai juos domina. Dar sudėtingiau – atkreipti dėmesį į jau žinomas technologijas, tokias, kaip naujos kartos 5G ryšys.
„Daugelis jau puikiai žino, kas yra 5G ryšys, ir kokia kokybiška ši technologija, naudojantis namų internetu. Edukuoti rinkos apie tai nebereikia. Todėl pasirinkome klientams tiesiog aiškiai ir kūrybiškai pasakyti bei parodyti, koks greitas mūsų 5G ryšys“, – teigia A. Gintautaitė.
„Bitės“ pozicionavimas, orientuotas į kliento patirtį, įpareigoja kampanijas kurti tokias, kad jos žmogui būtų artimos, atpažįstamos ir aktualios. Pasak A. Gintautaitės, įmonės atliekami tyrimai rodo, kad klientai būtent tokią „Bitę“ ir mato – draugišką, šiltą, energingą, orientuotą į klientą.
Net penki skirtingi klipai
Naujoji 5G ryšio komunikacijos kampanija sudaryta iš penkių reklaminių klipų, todėl A. Gintautaitė neabejoja, kad kiekvienas žiūrovas ras savo reklamą favoritę, atliepiančią jo gyvenimišką situaciją. „Bitė Lietuva“ naujojoje kampanijoje šmaikščiai ir greitai pristato tokias gyvenimo situacijas, kaip sudėtingą parkavimąsi, vaiko danties rovimą, grilio užkūrimą, vaikų kambario sutvarkymą.
„Siekėme rasti situacijas, kurios pažįstamos daugeliui, kad pamačius tokią greitą reklamą žiūrovui nereikėtų sukti galvos, ką mes norėjome pasakyti. Priešingai – norime, kad jis šypteltų ir sau mintyse ištartų „Taip, aš ir noriu, kad tai įvyktų kuo greičiau!“, – kūrybinius užkulisius atskleidžia A. Gintautaitė. Vienas televizijos reklamos klipas trunka vos 13 sekundžių. Tai originalus formatas rinkai, kur įprastai įvaizdžio reklamos kuriamos vienos minutės ar net ilgesnės trukmės.
„Šios kampanijos reklamų išskirtinumas – ne tik turinys, bet ir forma. Greitu tempu siekėme sustiprinti pojūtį, jog „Bitės“ 5G – labai greitas“, – sako „Bitės“ vyresnioji prekės ženklo vadovė.
Tarptautinis konkursas
Kūrybinės idėjos autoriai – ilgamečiai „Bitė Lietuva“ partneriai „Sons&Daughters“. Reklamos gamybą įgyvendinto vaizdo gamybos įmonė „Zest“, kartu su režisieriumi Janis Nords, operatoriumi Viliumi Mačiulskiu ir dar keliomis dešimtimis profesionalų. Reklamose taip pat vaidina žymus teatro ir televizijos aktorius Laurynas Jurgelis. Triukus, kuriuos žiūrovai išvys reklamose, atliko profesionalių kaskadininkų komanda.
„Tokio masto projektuose įprasta praktika skelbti turinio gamybos konkursą, siekiant įsivertinti ir kūrybinę, ir finansinę rinkos situaciją, rasti geriausius partnerius projektui. Šį kartą patirtis buvo ypatinga, nes konkursą skelbėme ne tik Lietuvoje bei Latvijoje, tačiau ir Estijoje bei Lenkijoje. Džiaugiamės, kad Lietuvoje suburta komanda pasirodė geriausiai ir jų pasiūlymas buvo kokybiškiausias. Mūsų šalies kūrėjai – tikrai labai aukšto lygio“, – džiaugiasi A. Gintautaitė.