Reklamos agentūros „McCann“ kūrybos vadovas Mantas Velykis tikina, kad VšĮ „Investuok Lietuvoje“ labai aiškiai pasakė, kokios kampanijos nori ir ko ja siekia.
„Iš „Investuok Lietuvoje“ gavome užduotį – atsidurti žemėlapyje tarp kitų automobilius ir jų komponentus gaminančių bendrovių. Į pagalbą pasikvietę studiją „Some Films“ ir režisierių Andrių Kirvelą, nusprendėme papasakoti apie lietuvių inžinerijos istoriją ir rankas, kuriose įmanoma viskas“, – kalba jis.
Pasak „McCann“ kūrybos vadovo, rašant scenarijų, o vėliau ir gaminant klipą, teko ieškoti ir archyvinės medžiagos, ir autentiškų brėžinių, kurie atgijo vaizdo įraše.
„Jau ne pirmą kartą dirbdami su „Investuok Lietuvoje“ labai džiaugiamės, kad tai klientas, norintis laužyti industrijos normas: neužverčiame žiūrovų skaičiais, kalbančiomis galvomis ir grafikais. Nepaisant to, kad tai B2B komunikacija, suprantame, kad klipus taip pat žiūri žmonės, kurie turi emocijas ir darydami sprendimus jomis pasikliauna“, – teigia M. Velykis.
Šis reklaminis vaizdo įrašas jau pasiekė kelias investuotojų parodas, džiaugiasi jis: „Iškart sulaukė pozityvių reakcijų bei dėmesio Lietuvai ir galimybėms būtent čia vystyti automobilių komponentų gamybą.“