„Peršalimas šiek tiek primena kelininkų darbą žiemą, kai „žiema ištinka netikėtai“, norime suskubti ir padėti atkreipti dėmesį į peršalimą. Priešingai nei įprasta, kampanijoje nekalbame tik apie tai, kaip įveikti pakilusią temperatūrą. Peršalimas – tai kompleksiškas dalykas, todėl kartu su savo kolegomis vaistininkais, sukūrėme kampanijos strategiją, kurią praminėme 3P (Pasiruošk, Pasisaugok, Pasveik)“, – pranešime žiniasklaidai idėją pristato „Eurovaistinės“ rinkodaros vadovė.
Visą sezoną truksiančios kampanijos turinį padėjo ruošti vaistininkai, „Spinter Tyrimai“ atlikta apklausa apie lietuvių pasiruošimą peršalimo sezonui, rengiant patarimus naudoti „Didžiojo savijautos testo“ duomenys.
Naujosios kampanijos herojais vėl tapo „Eurovaistinės“ vaistininkai, kurie keliavo po Lietuvą, bendravo su šeimomis, įmonių darbuotojais ir atsakingus darbus dirbančiais žmonėmis.
Naujoji kampanija apims daugybę komunikacijos kanalų: nuo TV ir radijo reklamų, iki labai tikslingos komunikacijos „Eurovaistinėse“, edukacijos soc. Tinkluose, naujienų portaluose. Taip pat, kartu su partneriais kuriamos inovatyvios reklamos priemonės.
Reklamos kūrėjai: „McCann Vilnius“.