„Reklamos kampanijoje kalbame apie kultūrą, kurią dešimtmečiais puoselėja „Tele2“ – tai saugi, stabili aplinka, kur kiekvienas darbuotojas yra vertinamas ir gerbiamas, o būtent tai suteikia žmonėms laisvę, saviraiškos galimybes ir drąsos veikti“, – sako Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros direktorius.
Pasak jo, kultūra svarbi tiek darbuotojams, tiek klientams. „Talentams, kuriuos priimame, svarbu ne vien įprastos darbdavio teikiamos naudos, patrauklios sąlygos ar karjeros galimybės. Visa tai turime, tačiau tuo pačiu galime pasiūlyti unikalią „Tele2“ kultūrą. Pasirūpinus darbuotojais, jų laisve ir saugumu, tą pajunta ir klientai – tik laimingi darbuotojai užtikrina aukščiausios kokybės aptarnavimą“, – pabrėžė M.Savickas.
Dėl šios priežasties reklamoje nevardijamos naudos darbuotojams – vietoje to siekiama perduoti įmonėje tvyrančią nuotaiką. Lietuvoje toks požiūris komunikacijoje naujas, nors užsienyje emocinės reklamos pasiteisino ir sparčiai populiarėja.
„Tele2“ išskirtine vidaus kultūra pasižymėjo nuo pat įkūrimo. Įmonės vertybių ir etikos kodekso mokymus pereina visi – nuo direktoriaus iki konsultanto. Nuolat atliekami darbuotojų nuomonės tyrimai, kuriais siekiama išsiaiškinti, ar darbuotojai pasitiki įmone ir jaučiasi gerbiami bei vertinami.
Būtent kultūra, pasak M.Savicko, užtikrina darbuotojų ir klientų ištikimybę bendrovei. Šiandien „Tele2“ aptarnauja daugiausiai klientų Lietuvoje. Be to, 2022 m. darbo paieškos portalas „CVOnline.lt“ paskelbė „Tele2“ Metų darbdaviu IT/Telekomunikacijų kategorijoje.
„Tikiu, kad mūsų pavyzdžiu seks ir daugiau verslų. Šiandien nebepakanka reklamuoti prekes ar paslaugas – lygiai svarbiais tampa įmonės filosofija ir požiūris į darbuotojus bei klientus“, – atkreipė dėmesį „Tele2“ rinkodaros vadovas.
Reklamos kampaniją kūrė agentūra „Ogilvy“.