„Žiūrint labai paprastai, teikiame logistikos paslaugą, t.y. siuntos pristatymą iš taško A į tašką B, tačiau už viso to slypi kompleksinis procesas, kurio pagrindinis tikslas – ne tik pristatyta siunta, bet ir visapusiškai gera patirtis galutiniam jos gavėjui. Pavyzdžiui, pernai Baltijos šalyse pristatėme beveik 9 mln. siuntų, tad tiek gavėjų vienokia ar kitokia forma turėjo patirtį su mūsų prekių ženklu, dėl to šioje kampanijoje nusprendėme pasižiūrėti į paslaugą savo klientų akimis“, – pasakoja Asta Raudonienė, „Venipak“ įmonių grupės globalios rinkodaros vadovė.
Jos teigimu, šiandieninis vartotojas tikisi nebe paslaugos, o patirties, dėl to svarbu nuolat ieškoti naujų inovatyvių būdų, kaip ją dar labiau pagerinti. „Į rinką įžengėme prieš 20 metų, kai el. komercija, vartotojų įpročiai pirkti internetu dar tik ėmė formuotis. Per visus tuos metus keitėsi ne tik pati rinka, bet ir paslauga, technologinės galimybės, pats prekių ženklas, taigi, šiandien esame kaip niekada arti savo galutinio gavėjo“, – tikina A. Raudonienė.
Įtraukta ir sidabrinė karta
Kampanijos, kurią sukūrė agentūra „TBWA Latvia“, vizualuose vaizduojamos trys ryškios, savo siuntas ką tik iš paštomato atsiėmusios asmenybės – jaunas vaikinas, mama su vaiku ir senjorų pora.
„Į kampanijos herojų gretas labai sąmoningai įtraukėme ir sidabrinės kartos atstovus, nes manome, kad jie yra svarbi, aktyvi ir reikšminga visuomenės dalis, lygiai taip pat, kaip ir visi kiti, užsisakinėjanti internetu ir ypač vertinanti galimybę siuntą atsiimti paštomate tiesiog nuskenuojant QR kodą. Jiems tai yra didelis privalumas, kadangi nereikia skaičių įvedinėti ranka“, – pastebi Kristina Sušinskaitė, „Venipak“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims.
Jos teigimu, remiantis praėjusių metų pabaigoje atlikta apklausa, paštomatai yra vis labiau populiarėjantis siuntų pristatymo būdas visose Baltijos šalyse – auga ne tik besinaudojančiųjų skaičius, bet ir dažnumas.
Vizualus lydinčiose žinutėse taip pat apeliuojama į siuntų pristatymo greitį, greitą ir patogų atsiėmimą bei nuolat besiplečiantį „Venipak“ paštomatų tinklą. Iki metų pabaigos planuojama, kad Baltijos šalyse jį sudarys 800 paštomatų.
Netikėtas techninis sprendimas ir nemokama pramoga
Kampanijos įgyvendinimui taip pat panaudota panoraminė, 360 laipsnių (angl. fisheye) kamera, suteikianti galimybę viename kadre sutalpinti paštomatą, herojų ir dar foninį vaizdą. Šis techninis sprendimas kampanijose nėra dažnas, o šiuo atveju toks rakursas leidžia užfiksuoti viską iš paštomato perspektyvos ir perteikti svarbiausią akimirką – kai siunta pasiekia galutinio gavėjo rankas.
Dar vienas netikėtas ir įtraukiantis įvaizdinės kampanijos elementas – „fotografuojantis“ paštomatas, kurį gegužės 31 – birželio 1 dienomis bus galima rasti Vilniuje, prie Baltojo tilto (data gali keistis priklausomai nuo oro sąlygų, sekite naujienas „Venipak“ socialiniuose tinkluose). Kiekvienas norintis galės nemokamai nusifotografuoti pasinaudojant jame įrengta 360 laipsnių kamera ir atskleisti savo unikalų stilių, laimėti prizų.
Kampanija bus įgyvendinama visose Baltijos šalyse. Lietuvoje ji apims lauko stendus, ekranus, skaitmeninę reklamą ir netradicinę aktyvaciją.