„Kūrybinė koncepcija pagrįsta lengvai įsimenamo naujadaro sukūrimu, kurio reikšmė vienprasmiškai perteikia specialiųjų „Rimi“ pasiūlymų esmę – tai produktai, kurie parduodami už ypač mažą kainą. Paprasta žodžio konstrukcija, įkvėpta šnekamosios kalbos, ryškiai išsiskiria „pigių, pigesnių ar pigiausių“ fone ir tampa puikiu įrankiu siekiant išpildyti vartotojų lūkesčius“, – sako „Not Perfect Vilnius“ kūrybos vadovas Marius Lukošius.
2023.03.20 14:40
Naujadarą reklaminei kampanijai pasirinkusi „Rimi“ tikisi išsiskirti pigiausių pasiūlymų fone
M360
FOTO:
Prekybos tinklas „Rimi“, pradėjęs naują reklaminę kampaniją, ją pakrikštijo naujadaru „Piguoliai“, kurį naudoja televizijos reklamose, baneriuose ir kitose platformose. Įmonė teigia taip siekianti atkreipti dėmesį į išpardavimus, akcijas, nuolaidas, asmeninius pasiūlymus ar lojalumo programas.