Agentūros vadove tapo Beatričė Paškevičiūtė, kuri yra ne tik sukaupusi daugybę komunikacijos, marketingo bei pardavimų žinių, bet ir pati yra 20 tūkstančių sekėjų Instagrame turinti influencerė.
„Kiekvieną dieną sulaukiu prekių ženklų užklausų dėl potencialios komunikacijos ir turiu ne vieną ilgalaikę partnerystę. Todėl jaučiuosi puikiai suprantanti, ko reikia rinkai, kad sukurtume prasmingą santykį tarp prekės ženklo, influencerio bei jo ar jos sekėjų,“ – pasakoja B. Paškevičiūtė.
Influencerių marketingo paslaugas teikia tiek didžiosios šalies agentūros, tiek ir kelios specializuotos įmonės. Vis dėlto Beatričė turi argumentų, kuo naujoji „RELATE“ agentūra išsiskirs.
„Būdami „Havas“ grupės dalimi, tikime integruotų sprendimų verte ir influencerių marketingą matome kaip pilnavertę integruotų paslaugų dalį. Kadangi influenceriai dažnu atveju, yra plačios komunikacijos ar marketingo dalis, svarbu, kad ji tinkamai koreliuotų su kampanijos tikslais, žinutėmis ir tikslinėmis auditorijomis. Taip pat, „Havas“ grupėje galime naudotis geriausiomis pasaulio praktikomis bei įrankiais. Bendraujame su kolegomis iš įvairių šalių, kurios turi išskirtinių ir išmanių rezultatų sekimo bei teisingo sprendimo priėmimo taktikų. Visa tai leis jau dabar pasiūlyti keletą unikalių paslaugų,“ – kalba naujoji agentūros vadovė.
„RELATE“ agentūra daugiausiai dėmesio skirs influencerių marketingo strategijos sukūrimui bei tinkamų influencerių atrankai. O tuomet padės sukurti kūrybinį sprendimą, pagaminti turinį bei suvaldyti kampanijas.
„Rezultatų sekimas ir integruotas darbas yra pamatinės „Havas“ grupės savybės. Todėl kiekvienam klientui padedame išanalizuoti situaciją, atrasti galimybių ir pasiūlome sprendimų. Dirbame pragmatiškai, prognozuojame realistiškai. O tada skaičiuojame rezultatą ir vertiname efektyvumą,“ – apie darbus pasakojo B. Paškevičiūtė.
„RELATE“ agentūra papildė „Havas“ grupę Lietuvoje, o paslaugas teikia visose Baltijos šalyse.
Beatričė Paškevičiūtė karjerą reklamos ir komunikacijos sektoriuje pradėjo 2013 metais. Dvejus metus ji dirbo komunikacijos agentūroje „Adverum“, beveik dvejus metus buvo vienos ryškiausių Lietuvos asmenybių Agnės Jagelavičiūtės prekės ženklo vystytoja, o pastaruosius kelerius metus rūpinosi Lietuvos oro uostų pardavimais.