D. Budrikė nuo šiol bus atsakinga už bendrovės prekės ženklo komunikacijos strategijos formavimą, planavimą bei vadovaus prekės ženklo komunikacijos komandai. Anksčiau D.Budrikė ėjo vyresniosios „Bitės“ prekės ženklo vadovės pareigas.
„Džiaugiuosi galėjusi vesti „Bitės“ prekės ženklą dideliais žingsniais į priekį evoliucijos keliu. Pernai „Bitei“ buvo labai svarbūs metai – šio prekės ženklo atnaujinimo kampanija „Taip lengviau“, žadanti lengvinti naudojimąsi išmaniosiomis technologijomis, buvo išrinkta efektyviausia šios kategorijos kampanija Lietuvoje. Dar daugiau, ją teigiamai įvertino ir absoliuti dauguma mūsų klientų. Tad ir toliau kartu su komanda tęsime pradėtus darbus, efektyviai vystysime „Labas“ ir „Bitės“ prekės ženklus, tvirtinsime jų pozicijas rinkoje. Tam turime stiprią ir kūrybingą komandą, ilgamečius partnerius, palaikančius vadovus ir įkvepiančią bei įgalinančią „Bitės“ kultūrą“, – pranešime žiniasklaidai cituojama naujoji „Bitės“ įvaizdžio komunikacijos skyriaus vadovė.
D. Budrikė „Bitėje“ dirba jau 6 metus – čia savo profesinę karjerą pradėjo kaip „Labas“ prekės ženklo vadovė. Iki tol didžiąją profesinės karjeros dalį D. Budrikė leido kūrybinėse reklamos agentūrose „McCann Vilnius“ (dabar „Truth“) ir „TBWA/Vilnius“.
„Vesdama „Bitės“ prekės ženklo atsinaujinimo kampaniją į priekį, Daiva dar kartą įrodė, kad yra stipri lyderė ir profesionali komunikacijos ekspertė. Vis tik čia „Bitės“, kaip išmaniaisiais sprendimais mūsų visų kasdienybę lengvinančios kompanijos, evoliucija nesibaigia. Turime ieškoti dar daugiau būdų, leidžiančių padėti šiandienines išmaniąsias technologijas mūsų klientams naudoti paprasčiau ir lengviau. Būtent čia Daivos vaidmuo ir yra svarbiausias“, – teigia Arūnas Mickevičius, „Bitės“ rinkodaros vadovas.