Kokybiški ir įkvepiantys interviu prie kavos puodelio, psichologų patarimai, informacija apie moterims aktualias grožio, sveikatos, karjeros ir šeimos temas – visa tai galima rasti naujame DELFI kanale „Moterys“, kurį sudaro trys rubrikos: „Naudinga“, „Asmenybės“ ir „Iš pirmų lūpų“.
Rubrikoje „Naudinga“ skaitytojai ras įvairiausius patarimus, padėsiančius gyventi sveiką, laimingą ir kokybišką gyvenimą. „Asmenybės“ – rubrika, kurioje pokalbiui ryšis ir šalyje žinomos moterys, ir tos, kurių iki šiol plačioji visuomenė nepažinojo, bet jų istorijos sužavės ar sujaudins ne vieną. Rubrikoje „Iš pirmų lūpų“ – populiariausių bei išskirtinį turinį siūlančių tinklaraštininkių tekstai. Sveikata, santykiai, saviugda, sportas – tik maža dalis to, apie ką skaityti kviečia žinomos šalies tinklaraštininkės.
„Labai džiugu tiek dėl to, kad skaitytojams galėsime pasiūlyti dar daugiau kokybiško turinio, tiek dėl to, kad prie šios idėjos įgyvendinimo sutiko prisijungti tinklaraštininkės, kurių kiekviena yra savo srities ekspertė, jau užsitarnavusi skaitytojų pasitikėjimą. Norime, kad kiekvienas skaitytojas pas mus rastų jam aktualią informaciją, o šis naujas kanalas pasiūlys jiems dar platesnes pasirinkimo galimybes ir pagerins jų naršymo patirtį – galiausiai, toks yra mūsų svarbiausias tikslas“, – sakė DELFI direktorius Vytautas Benokraitis.
DELFI grupei priklauso skaitomiausias naujienų portalas DELFI, taip pat specializuoti teminiai kanalai: rinkodaros ir komunikacijos kanalas M360.lt, NBA, Grynas.lt ir kiti. Grupei taip pat priklauso ir skelbimų tinklalapis bei jo prekės ženklas Alio.lt. DELFI grupės savininkė, Estijos žiniasklaidos grupė „Ekspress Grupp", taip pat valdo ir reklamos paslaugų internete bendrovę „Adnet media".