„Ar tokia veikla nauja Baltijos regione? Tikrai taip. Šiame regione nėra specializuotų rinkodaros agentūrų teisinių paslaugų sektoriui. Ar tai unikalu tarptautiniu mastu? Nesame vieninteliai, tačiau rinka itin vertina specializuotus tiekėjus. Kuo labiau išgryninta ir į konkretų sektorių orientuota specializacija – tuo didesnė klientams sukuriama vertė. Na, o paslaugų tiekėjas tokiu ėjimu ženkliai susiaurina savo konkuravimo lauką. Šiandien su kolegomis esame tikri dėl šio žingsnio ir švenčiame naują startą – laukia įdomus etapas“, – džiaugiasi šio projekto iniciatorė, agentūros „We Are Marketing“ partnerė Neringa Petrauskaitė.
Pasak komunikacijos ir rinkodaros strategės, į tokią teisinių paslaugų marketingo specializaciją sukti paskatino jos pačios karjeros kelias prasidėjęs advokatų kontoroje prieš 17 metų.
„Tuomet Lietuvoje buvau antras rinkodaros žmogus šiame paslaugų sektoriuje turintis atitinkamą išsilavinimą, todėl viskas, kas vyko teisinių paslaugų rinkodaroje čia Lietuvoje – buvo labai nauja. Dėl tos priežasties gerųjų praktikų teko semtis iš šio sektoriaus lyderių užsienio šalyse – tada ir nėriau gilintis į teisinių paslaugų rinkodaros specifiką ir tęsiu tai iki šiol. Su verslo partneriu Juliumi Kaknevičiumi prieš kurį laiką supratome, kad tai kuo dalinamės su advokatų kontoromis ir kokį pokytį joms padedame pasiekti savo regione ir užsienio šalyse – yra unikalu, tad nusprendėme žengti šia kryptimi dar stipriau atskirdami teisininkų industrijai aktualias paslaugas ir sukurdami naują prekės ženklą. Taip gimė „Bound“, – pažymi Neringa.
Su teisininkais bei jų asociacijomis, taip pat LegalTech agentūra dirba daugiau nei 10 metų, įskaitant ir nemenką dalį tarptautinės patirties. Klientai iki šiol vertino agentūros specialistų gebėjimą suprasti sektoriaus specifiką, nes dalis komandos narių buvo įgiję marketingo srities profesinę patirtį dirbdami advokatų kontorose.
Su naujo prekės ženklo atsiradimu plečiasi ir tokios patirties spektras agentūros profesionalų komandoje – prie šio specializuoto projekto nusprendė prisijungti ir beveik 20 metų patirtį teisinių paslaugų ir teismų sistemoje turinti komunikacijos ekspertė Živilė Jokimaitė-Dolgich.
„Kas įdomiausia, diplomuotų teisininkų širdis gali priklausyti komunikacijai ir rinkodarai. Todėl Živilė nėra vienintelis žmogus mūsų komandoje baigęs teisės magistrą. O ir tų, kurie kaupė rinkodaros ir komunikacijos patirtį kontorose – net keturi“, – pristatydama komandą, sako N. Petrauskaitė. Su teisinių paslaugų sektoriaus įmonėmis dirbs visa 25 specialistų „We Are Marketing“ agentūros tarptautinė komanda.
„Bound“ strategų nuomone, teisinių paslaugų sektoriuje apstu iššūkių: supanašėjimas, dėl ko tampa vis sunkiau konkuruoti, rinkodaros neefektyvumas ir menka sinergija su pardavimų veikla. Taip pat, vis aktyviau į gyvenimą skverbiantis dirbtiniam intelektui, teisininkams kyla ir daugiau iššūkių pagrindžiant savo sukuriamą vertę ir paslaugos kainą klientams. Greta viso to – apstu ir kasdienių iššūkių elementariam rinkodaros veiklos tęstinumui kontoroje užtikrinti.
Dėl šių priežasčių „Bound“ teikiamos paslaugos apims tiek strateginius rinkodaros, komunikacijos ir verslo vystymo klausimus, tiek šios strategijos įgyvendinimą įvairiuose verslo etapuose: startuojant naujai kontorai, siekiant strateginio ir įvaizdžio atsinaujinimo, norint išsikomunikuoti susijungimą, vystant konkuravimo strategiją, didinant prekės ženklo žinomumą, sprendžiant pardavimų iššūkius, išgyvenant kontoros skyrybas. Agentūros specialistai taip pat konsultuos ir advokatų kontorų, turinčių savo rinkodaros padalinius, vadovus dėl šių departamentų veiklos efektyvinimo.