Pasaulinė konsultacinė grupė „Kantar“, kuriai priklauso bendrovė TNS LT, šį sprendimą priėmė siekdama apjungti visus kompanijos valdomus prekės ženklus bei labiau integruoti visame pasaulyje veikiančias savo įmones. Tokiu būdu norima užtikrinti efektyvesnį „Kantar“ priklausančių įmonių valdymą bei plėsti galimybes grupės bendrovėms greičiau ir paprasčiau keistis informacija, žiniomis, ekspertize ir duomenimis.
„Buvimas vienos pirmaujančių tarptautinių rinkos ir konsultacijų bendrovės dalimi visuomet suteikė mums išskirtinę galimybę savo veikloje pritaikyti grupės įmonių sukauptą patirtį ir sprendimus. Dirbdami ir iki šiol plačiai taikėme pažangius, mūsų klientams vertę kuriančius kitų „Kantar“ įmonių metodus, tačiau dabar galėsime pasiūlyti dar daugiau ir įvairesnių sprendimų“, – sako bendrovės TNS LT direktorius Gytis Juodpusis.
Anot G. Juodpusio, po šio „Kantar“ grupės glaudesnės integracijos žingsnio TNS LT, bendrovės juridinis pavadinimas ir įmonės vadovybė lieka nepasikeitę. Visi ligšioliniai TNS LT projektai ir toliau bus sklandžiai vykdomi.
„Pasitelkėme naują mąstymą, kurio esmė – skatinti mūsų įmonių tarpusavio bendradarbiavimą ir atsisakyti įpročio matyti kiekvieną bendrovę kaip dirbančią atskirai nuo kitų. Nuo šiol duomenimis ir pažangiais metodais įmonės tarpusavyje dalinsis dar aktyviau ir paprasčiau. Ir toliau mąstysime kaip globalios kompanijos dalis, tačiau vystysime ir specifinius mūsų rinkai pritaikytus sprendimus“, – sako „Kantar“ grupės vadovas Eric Salama.
„Kantar“ grupei priklauso tokie pasaulyje gerai žinomi prekės ženklai kaip „Millward Brown“, „TNS“, „Kantar Media“, „Kantar Worldpanel“ „Added Value“, „The Futures Company“. Šios bendrovės daugiau nei 100 skirtingų šalių klientams teikia visapusiškai vartotojų elgesį atspindinčias įžvalgas, verslo spendimams pagrindą suteikiančias analizes ir duomenis. Nuo šiol visos šios bendrovės turės vienijantį „Kantar“ pavadinimą.
Apie Kantar TNS
„Kantar TNS“ yra viena didžiausių pasaulyje tyrimų bendrovių, kurios ekspertai dirba daugiau nei 80 šalių. „Kantar TNS“ yra ekspertai inovacijų, prekės ženklų, komunikacijos, vartotojų elgsenos ir kitose srityse. Savo klientams bendrovė padeda identifikuoti svarbiausius jų veiklos aspektus, atskleisti dar neišnaudotą potencialą ar pastebėti kritinius momentus bei tinkamai į juos reaguoti. Bendrovė priklauso vienai pasaulyje pirmaujančių duomenų, tyrimų ir konsultacijų kompanijų „Kantar“.
Apie Kantar
„Kantar yra viena pasaulyje pirmaujančių duomenų, tyrimų ir konsultacijų bendrovių. „Kantar“ siūlo platų tyrimų ir konsultacijų spektrą. Grupė veikia 100 šalių ir vienija 30 tūkst. tyrimų specialistų, teikiančių prasmingas įžvalgas ir verslo strategijas „Kantar“ įmonių klientams. „Kantar“ grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė „Fortune Top 500“ kompanijų. „Kantar“ yra WPP dalis.