„Šalyje turime tikrai nemažai aukšto lygio komunikacijos agentūrų, tačiau dauguma jų yra universalios ir dirba su pačių įvairiausių segmentų klientais. Be abejo, toks sprendimas yra puikiai suprantamas, tačiau, kaip rodo, pasaulinės tendencijos, verslai ieškodami komunikacijos partnerių vis dažniau atsigręžia į specializuotas, konkrečiai jų rinkos poreikius suprantančias agentūras. Natūralu, juk tokiu pasirinkimu jie sutaupo ir laiko, ir finansinių resursų“, – pranešime žiniasklaidai teigia „Talat studio“ įkūrėja bei vadovė Greta Talat-Kelpšaitė.
Pasak jos, „Talat studio“ savo veikloje orientuosis ne tik į klientų lūkesčių išpildymą, bet ir skatins išliekamosios vertės kūrimą bei socialinės atsakomybės projektus.
„Tiek norint pasiekti sėkmę, tiek jau tapus srities lyderiais svarbu nepamiršti prisidėti prie tvarios visuomenės kūrimo ir teigiamų pokyčių pasaulyje. Kaip turinio rinkodaros agentūra akcentuojame ir skatiname tokią komunikaciją, kuri turėtų ne tik momentinį poveikį, bet ir ilgalaikę išliekamąją vertę“, – pasakoja įmonės vadovė.
Pandemijos akivaizdoje prabangos ir laisvalaikio prekių ženklai susiduria su galybe iššūkių, o kai kurių ekonomistų prognozės nedžiugina, tačiau G. Talat-Kelpšaitė tikra, krizės padarinius gali sušvelninti tinkamai parinkta komunikacijos strategija.
„Prabangos prekių ženklams ši koronaviruso krizė paliks neišdildomas pasekmes, mat šiuo metu iš esmės keičiasi vartotojų lūkesčiai. Įmonėms nebeužtenka įvesti vieną ar keletą naujovių – jiems teks visapusiškai iš naujo pervertinti visą savo strategiją. Nesinori palikti jų vienų dar nepažįstamame lauke, atvirkščiai – norisi juos įkvėpti ieškoti naujų galimybių. Juk šiaip ar taip, postpandeminiame laikotarpyje lengviau atsigaus tie, kurie pradės veikti šiandien, ieškos inovatyvių sprendimų ir nepamirš megzti tvarių ryšių su savo auditorija“, – teigia „Talat studio“ vadovė bei komunikacijos specialistė Greta Talat-Kelpšaitė.