„Mūsų skirtingų veiklos sričių ir kompetencijų komandą visuomet vienijo mąstymo kryptis. Nesvarbu, kokius klausimus sprendžiame – verslo ar turto valdymo, strateginius ar kasdienės veiklos, kiekvienas pradedame nuo klausimo sau – kur slypi dar neužčiuoptos galimybės? Būtent taip įveikiame kylančius iššūkius. Tai, kad mūsų įžvalgomis pasitikima, kad mums pavyksta taikliai numatyti naujas galimybes, lemia gebėjimas visuomet įsiklausyti į klientų poreikius ir siekis rasti atskirai kiekvienai situacijai pritaikytus geriausius sprendimus“, – sako Vilius Kavaliauskas, „Lewben“ valdybos pirmininkas ir CEO.
Naujojo identiteto raktinė frazė „Fresh Perspective“ reiškia inovatyvų netikėtą požiūrį. B2B marketingo agentūros „We Are Marketing“ partnerė strategė Neringa Petrauskaitė pastebi, kad dirbti su „Lewben“ buvo rimtas iššūkis, juk veiklos sričių daug, verslo geografija plati, o ir rinka gana konkurencinga: „Apibendrinant galima pasakyti, kad „Lewben“ yra „Fresh Perspective“ sinonimas, nes leidžia klientams į savo verslo iššūkius ir galimybes pažiūrėti naujai. Šiai strateginei krypčiai tvarumo suteikia tai, kaip visa komanda mąsto ir kaip dirba.“
Pasak Viliaus Kavaliausko, siekis nuolat tobulėti, būti inovatyviems, mokytis ir kurti paskatino atsigręžti į šiuolaikinį tarptautinį meną, naujas medijas, naujus potyrius. Taip meno fondo „Lewben Art Foundation“ kolekcijos meno kūriniai ir tapo didžiuoju atradimų bei naujų įžvalgų šaltiniu. Naująjį identitetą atspindintys meno kūrinių elementai įsikomponavo ir atnaujintoje „Lewben“ interneto svetainėje.
„Mūsų įmonių grupė labai įvairiapusė – čia greta verslo savo vietą rado ir meno fondas „Lewben Art Foundation“, ir labdaros fondas Juozo Kavaliausko atminimo paramos fondas. Šių fondų veikla labai svarbi mūsų dalis – tai, kuo mes gyvename, ir tai, kas mums rūpi. Domėjimasis menu bei labdara tapo mūsų darbuotojų gyvenimo kasdienybe, o įmonių grupės vykdomi rėmimo ir mecenatystės projektai svarūs ir svarbūs visos šalies mastu. Todėl šis glaudus verslo ir meno ryšys labai aiškiai atsiskleidė ir mūsų naujajame vizualiniame identitete“, – teigia Indrė Tubinienė, „Lewben“ marketingo ir viešųjų ryšių paslaugų vadovė.
Prie šio darbo prisidėjęs „Godspeed Branding“ kūrybos vadovas ir vienas įkūrėjų Tomas Ramanauskas komentuoja: „Kuriant vizualinį identitetą atspirties tašku tapo ilgametė konstruktyvi „Lewben“ veikla: meno mecenavimas, kolekcionavimas ir švietimas. Kas, jei ne menas, atskleidžia naują, įkvepiantį, stebinantį pasaulio matymą?“
Šiandien naujasis „Lewben“ ženklas kartu su grupės įmonėmis telkia šimto darbuotojų komandą, vykdančią projektus 28-iose šalyse ir teikiančią finansų planavimo, teisės, mokesčių ir verslo konsultavimo bei apskaitos, taip pat gerovės valdymo paslaugas didelėms tarptautinėms ir vietinėms verslo įmonėms bei individualiems klientams. Grupės biurai veikia Vilniuje ir Kaune (Lietuva), Amsterdame (Nyderlandai) ir Nikosijoje (Kipras).