Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, vidutinė dienos auditorija birželį „Delfi“ siekė 474 tūkst., „tv3.lt“ – 442 tūkst., „15min.lt“ – 424 tūkst., „lrytas.lt“ – 328 tūkst., „lrt.lt“ – 253 tūkst. realių vartotojų.

Naujienų portalų vidutinė dienos auditorija

„Delfi“ taip pat pirmavo pagal tai, kiek kartų per mėnesį portale vidutiniškai lankėsi vienas vartotojas: „Delfi“ žmonės vidutiniškai lankėsi 22 kartus, „15min.lt“ – 17, „lrytas.lt“ – 15, „tv3.lt“ – 15, „lrt.lt“ – 9 kartus.

Vartotojų apsilankymai per mėnesį

„Delfi“ vartotojų lojalumą rodo ir jų portale praleidžiamas laikas. „Delfi“ birželį vartotojai vidutiniškai praleido 1 val. 30 min., „tv3.lt“ – 1 val. 4 min., „lrt.lt“ – 56 min., „lrytas.lt“ – 1 val., „15min.lt“ – 53 min.

Vartotojų naujienų portaluose vidutinis praleistas laikas

Svarbiausios žinios naujienų portaluose yra skelbiamos tituliniuose puslapiuose, tad šis rodiklis parodo, kokį turinį portaluose skaito jų vartotojai. „Delfi“ naujienų portale 37 proc. bendros auditorijos sudarė titulinio naujienų portalo puslapio lankytojai, „lrytas.lt“ – 29 proc., „15min.lt“ – 19 proc., „tv3.lt“ – 7 proc.

Titulinio naujienų portalo puslapio lankytojai bendroje auditorijoje

„Vasara – atostogų metas, kai naujienų viešajame gyvenime yra šiek tiek mažiau, bet net ir tokiu atveju „Delfi“ turi ką pasiūlyti. Mūsų žurnalistai dirba pajūryje, pranešdami karščiausias naujienas iš ten, keliauja po Lietuvą ir ne tik, padeda atrasti idėjų laisvalaikiui, pramogoms, bet, žinoma, nepamiršta stebėti ir rimtųjų aktualijų. Didžiuojamės tuo, kad „Delfi“ žurnalistų dėka vis daugiau ežerų pakrančių ir kitų nelegaliai pasisavintų teritorijų grąžinama visuomenei, kaip ir turi būti. O kur dar Europos futbolo čempionatas, kurį atidžiai seka „Delfi“ žurnalistai, o su jais kartu ir skaitytojai – nenuostabu, kad net vasarą jų praleidžiamas portale laikas netrumpėja“, – sako Vytautas Benokraitis, „Delfi“ direktorius.

Vytautas Benokraitis

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms, nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso naujienų agentūra ELTA, reklamos paslaugų internete bendrovė „Digital Matter“.