„Ieškome ne tik būdų, kaip padėti klientams spręsti kylančias sveikatos problemas, bet ir galimybių jiems sutaupyti. Šiuo klipu tęsiame draugystę su aktoriumi G. Savicku ir siekiame sudominti žiūrovus šmaikščiomis, bet kartu visiems gerai atpažįstamomis, situacijomis“, – teigia „Camelia“ marketingo direktorė Kristina Veštortienė.

Reklamoje nevaizduojama įprasta vaistinės aplinka ar produktai, apie sveikatos problemas kalba visame pasaulyje žinomi personažai. Idėjos autoriai, kūrybinė agentūra „All Caps“ sako, kad darbas su profesionaliu aktoriumi – malonumas. „G. Savicko talentas leidžia sukurti nemažai aktorinių gebėjimų reikalaujantį reklamos siužetą. Jis greitai įsijautė į vaidmenis ir visus personažus įkūnijo tikroviškai bei nepakartojamai gerai.

Reklaminio klipo idėja kilo iš įžvalgos, kad priežasčių apsilankyti vaistinėje turi visi – net žinomi teatro ir kino scenos personažai turi sveikatos problemų. Hamletui reikėtų mažiau dramatizuoti situaciją ir per „Laimės valandas“ įsigyti raminančiųjų, astronautai visada skundžiasi problemomis Hiustonui, o kai kurios iš jų labai nepatogios – pavyzdžiui, virškinimo sutrikimai būnant skafandre. Ką jau kalbėti apie Drakulą, kurio gyvenimo būdas lemia vitamino D trūkumą“, – idėją komentuoja kūrybinės reklamos agentūros ALL CAPS kūrybos vadovas Vismantas Kasteckas.

Vaistinių tinklo „Camelia“ marketingo direktorė K. Veštortienė, kad negalavimai ištinka kiekvieną, todėl vaistinėje siekiame pacientų problemas spręsti ne tik profesionaliai, bet ir padėti jiems sutaupyti papildomai. „Mums rūpi visuomenės sveikata, esame šios srities ekspertai. Tačiau kartu siekiame ir padėti visuomenei sutaupyti – esame mažų kainų vaistinių tinklas Lietuvoje. Papildomai kiekvieną mėnesį siūlome daugybę nuolaidų skirtingiems produktams ir nuolat galiojančius specialius pasiūlymus“, – sako K. Veštortienė.

Tai jau antroji „Camelia“ „Laimės valandų“ reklama su aktoriumi Giedriumi Savicku. Pirmoji buvo pristatyta praėjusią vasarą ir pelnė auditorijos simpatijas – užėmė antrą vietą mėgstamiausių reklamų sąraše, buvo viena įsimintiniausių sezono reklamų.