„Stengiamės puoselėti tokią atmosferą, kurioje visi komandos nariai bendrautų kaip lygūs su lygiais, o už atliktą darbą būtų atitinkamai įvertinti. Dėl to šiai kampanijai pasirinkome šūkį „Darbščios rankos“. Ja norime parodyti, kad „Lidl Lietuva“ suburia darbščius ir padėti vienas kitam pasiryžusius žmones. Prekybos tinklui sparčiai augant, išlaikyti šiltą vidinę atmosferą – ypač svarbu, todėl stropių ir rūpestingų kandidatų plačiai išskėstomis rankomis laukiame visada“, – pranešime žiniasklaidai cituojama „Lidl Lietuva“ personalo vadovė ir valdybos narė Sandra Savickienė.
Kampanijos „Darbščios rankos“ lauko ir radijo reklamose, vizualuose socialiniuose tinkluose ir internete, gyventojai galės susipažinti su kertiniais „Lidl Lietuva“ veiklos principais. Pavyzdžiui, plakatuose vaizduojamos vyriškos ar moteriškos, tatuiruotos, mūvinčios žiedus ar seginčios laikrodį rankos simbolizuoja darbuotojų lygybę – toje pačioje pozicijoje „Lidl“ tą patį darbą atliekančiam personalui, turinčiam tokią pačią patirtį ir gebėjimus, yra mokamas vienodas atlyginimas, nepriklausomai nuo lyties, amžiaus ar kitų veiksnių.
„Darbščioms „Lidl Lietuva“ rankoms naujausiais rugsėjo mėnesio „Rekvizitai.lt“ duomenimis, neatskaičius mokesčių vidutiniškai mokame 1 649,46 eurų. Lyginant su kitais šalies prekybos tinklais, mūsų įmonėje mokamas vidutinis atlygis yra didžiausias. Be to, vien per pirmuosius tris šių metų ketvirčius organizacijos komandos narių motyvaciniams priedams jau skyrėme daugiau kaip 1,5 mln. eurų. Tai – dar vienas būdas užtikrinti darbuotojų finansinį saugumą“, – teigia „Lidl Lietuva“ personalo vadovė ir valdybos narė.
Ji pasakoja, kad horizontalų prekybos tinklo darbuotojų bendravimą ir draugišką aplinką padeda kurti ir „Lidl“ darbo organizavimo pobūdis.
„Prekybos salėje prireikus atlikti tam tikras užduotis, tai padaryti gali bet kuris kolega, nepriklausomai nuo jo užimamų pareigų. Pavyzdžiui, esant dideliam parduotuvės užimtumui, jos vadovas dirba salėje ar kasoje bei kitaip padeda kolegoms. Čia nėra stereotipų, kad kažkurie darbai yra „vyriški“ ar „moteriški“. Pavyzdžiui, „Lidl“ parduotuvių kasose įprasta matyti tiek vyrus, tiek moteris. Tokia darbo aplinka skatina komandos vienybę ir ugdo pasitikėjimą vieni kitais, padeda lengviau įveikti darbe kylančius iššūkius“, – kalba S. Savickienė.
Kurti darbštumu ir komandiniu darbu paremtą vidinę kultūrą stengiamasi ir suteikiant personalui įvairias papildomas naudas, kurių vertė, pasak S. Savickienės, vienam darbuotojui per metus siekia 720 eurų.